در حال بارگذاری ...

نمایش «مسافران شب خوشبختی» به صحنه می‌رود

به مناسبت ماه محرم و صفر، نمایش «مسافران شب خوشبختی» به کارگردانی حجت‌الله ناظری از روز 13 آبان در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش از تازه‌ترین تولیدات مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون به شمار می‌رود که در بخش صحنه تولید شده است.

انوش معظمی و حجت‌الله ناظری نویسندگان این نمایش هستند و کار طراحی و ساخت دکور و عروسک‌های آن بر عهده عادل بزدوده بوده است.

نمایش «مسافران شب خوشبختی» یکی از وقایع عاشورا را روایت می‌کند که در آن دو تن از افراد حاضر در این حادثه، یکی در سپاه امام حسین (ع) و دیگری در لشکر دشمن دچار تردید می‌شوند و نیروهای خیر و شر راه خوشبختی و شقاوت برای آن‌ها بازگو می‌کنند. وسوسه‌های شیطانی و وعده‌های دنیایی و غلبه بر شرایط، تصمیم‌گیری را برای آن‌ها دشوار می‌کند اما در پایان آن دو تصمیم خود را می‌گیرند ...

الهه زاده‌محمدی، مریم خاکسارتهرانی، نینا فرشادی، نرگس صفامنش، راشین رضایی، نیلوفر خادم‌خصال، دنیا قاسمی، مهیار ابوطالبی، داریوش کردمافی و نوید عباس‌زاده به عروسک‌گردانی و ایفای نقش می‌کنند.

آهنگ‌سازی این اثر که مناسب گروه سنی نوجوان است، توسط محسن حسینی انجام گرفته و پوستر نمایش «مسافران شب خوشبختی» را نیز خسرو اشتری طراحی کرده است.

این نمایش هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ساعت 10 ویژه مدارس و بعد از ظهرها ساعت 19 در تالار بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

برای ۵ شب در محوطه مرکز تئاتر کانون برپا می‌شود

اجرای ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی»
برای ۵ شب در محوطه مرکز تئاتر کانون برپا می‌شود

اجرای ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی»

هنرمندان در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و تعزیه می‌پردازند.

|

نظرات کاربران