در حال بارگذاری ...

بهروز بقایی: هیچ پیشنهادی برای بازی در تئاتر ندارم

بهروز بقایی این روزها بخش عمده وقتش را صرف ایفای نقش به عنوان گزارشگر در برنامه طنز خندوانه می‌کند و به گفته خودش مدت‌هاست هیچ پیشنهادی برای ایفای نقش در تئاتر ندارد.

بهروز بقایی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت: این روزها بخش عمده وقتم صرف ایفای نقش در برنامه طنز خندوانه می‌شود و برای همین زمانی برای اجرای پروژه‎های تئاتری و یا ایفای نقش در سریال ندارم.

او افزود: از سال 1388 که در تئاتر «هملت» و «سالاد فصل» بازی می‌کردم و سکته کردم، دیگر هیچ پیشنهادی برای ایفای نقش در سریال و تئاتر نداشته‌ام و در این مدت به نوعی به فراموشی سپرده شده‌ام.

این بازیگر تئاتر درخصوص این که آیا خودش قصد ندارد، نمایشی را روی صحنه ببرد گفت: با این که من در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده‌ام، تاکنون هیچ نمایشی را روی صحنه نبرده‌ام اما همیشه دوست دارم در این حوزه فعالیت کنم.

بقایی درباره چرایی فعالیت نکردنش در عرصه کارگردانی گفت: مهم‌ترین دلیل فعالیت نکردنم در این عرصه، این است که هنوز هیچ متن قابل تاملی برای اجرا پیدا نکرده‌ام. من دلم می‌خواهد یک نمایشنامه ایرانی روی صحنه ببرم و تاکنون با چند متن قابل تامل روبرو شدم اما نمایشنامه نویش حاضر نشده که تغییراتی بر روی متن هنگام اجرا اعمال کنم. مثلا خیلی دوست داشتم که یکی از نمایشنامه‌های محمد ابراهیمی را روی صحنه ببرم، اما او هم حاضر نشد اجازه بدهد که بخش‌هایی از نمایشنامه را حذف کنم.

این بازیگر پیشکسوت یادآور شد: من دوست دارم یک ملودارم شاد ایرانی را روی صحنه ببرم  و امیدوارم به‌زودی چنین متنی را پیدا کنم.

بهروز بقایی متولد ۱۳۳۲ تهران  و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. او پس از ورود به صحنه حرفه‌ای تئاتر وارد تلویزیون و سینما شد. بقایی فعالیت خود در زمینه تئاتر را با نمایش «لبخند با شکوه آقای گیل» اکبر رادی در سال ۱۳۵۲ آغاز کرد.




نظرات کاربران