در حال بارگذاری ...

«رقص مادیان‌ها» در تئاتر باران روخوانی می‌شود

نمایشنامه «رقص مادیان‌ها» نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی مجتبی جدی، شنبه هفتم آذرماه، در تئاتر باران روخوانی می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایشنامه نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی مجتبی جدی و تهیهکنندگی کمپانی باران، شنبه هفتم آذرماه در تئاتر باران روخوانی می‌شود.

نمایشنامه «رقص مادیان‌ها» براساس نمایشنامه «یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکا، نوشته شده و به موقعیت زن‌ها در جامعه می‌پردازد. «یرما‌» از مشهورترین آثار لورکا ‌و نام شخصیتی خیالی است. گفتار و رفتار این شخصیت با وجود ریشه داشتن در واقعیت‌، گویی در رویا و خواب اتفاق می‌افتد؛ با خودش حرف می‌زند و در برابر سرنوشت محتوم‌، ایستادگی می‌کند.

الهه اذکاری، میلاد اسکندری، نیلوفر پارسا، محمد مهدی حسینی، الناز شکری، سعید حشمتی، سجاد دلیری، فرزانه رسولی، علی فتاحی، فرزانه عباسی، نگار مراد، فاطمه میرزایی، خیام وقارکاشانی، پریسا هاشم‌پور و میترا یاردل در این نمایش بازی می‌کنند.

نمایشنامهخوانی «رقص مادیان‌ها» شنبه هفتم آذرماه ساعت 18 و 20 در تئاتر باران اجرا میشود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌­ایم»

بیان تئاتری زیر نور سینمایی
نگاهی به نمایش «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌­ایم»

بیان تئاتری زیر نور سینمایی

علیرضا نراقی: نمایشنامه «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌­ایم»، نوشته مارتین کریمپ، نویسنده بریتانیایی که این روزها توسط مجتبی جدی در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه ...

|

به کارگردانی مجتبی جدی

«وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» به صحنه می‌آید
به کارگردانی مجتبی جدی

«وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» به صحنه می‌آید

مجتبی جدی نمایشنامه « وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» از مارتین کریمپ نویسنده بریتانیایی را برای نخستین بار در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا خواهد کرد.

|

نظرات کاربران