در حال بارگذاری ...

حسین محب‌اهری با «شاهزاده خانم بدترکیب» می‌آید

حسین محب‌اهری به زودی با ایفای نقش در نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» به کارگردانی مریم کاظمی روی صحنه می‌آید.

حسین محب‌اهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایران تئاتر گفت: مدتی است که تمرینات نمایش «شاهزاده‌خانم بدترکیب» را به کارگردانی مریم کاظمی شروع کرده‌ایم. این نمایش اوایل اسفندماه  از سوی گروه تئاتر مستقل در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

او افزود: شخصیت اصلی این نمایش یک شاهزاده خانم است که اخلاق بسیار بدی دارد و رفتارهای بد او موجب شده که تبدیل به شخصیت زشت و بدترکیب شود اما به مرور دچار تحول و دگرگونی و تبدیل به انسانی دوست‌داشتنی می‌شود.

به گفته محب‌اهری، این ششمین نمایشی است که با گروه تئاتر مستقل و با کارگردانی مریم کاظمی روی صحنه خواهد رفت و به زودی تمرینات نمایش «خسیس» مولیر هم با همین گروه آغاز خواهد شد.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: تمرینات نمایش «ننه دلاور» را هم با کارگردانی امیر دژاکام آغاز خواهیم کرد. این نمایش نیز سال آینده روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش نقش سروان را بازی خواهم کرد.

محب‌اهری با بیان این‌که با تئاتر زندگی می‌کند و باید با نقشی که می‌پذیرد ارتباط عاطفی برقرار کند، گفت: چندی پیش با یک گروه تئاتری تمرینات نمایشی را آغاز کردیم و یک ماه نیز با این گروه تمرین کردیم اما در نهایت چون حس خاصی به این نمایش نداشتم از گروه جدا شدم.

او با اشاره به بهترین نقشی که تاکنون در تئاتر یا سینما بازی کرده است، گفـت: بهترین تجربه‌ای که من در عرصه تئاتر و سینما داشته‌ام بازی در نمایش «مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین» و فیلم «وقتی همه خوابیم» بهرام بیضایی است.

محب‌اهری افزود: بیضایی کارگردان بسیار دقیقی است و جزییات برای او بسیار اهمیت دارد و هیچ نکته‌ای سر صحنه فیلمبرداری یا نمایش از نگاه او دور نمی‌ماند. کار کردن با او پر از لحظات خوشایند و کسب تجربه‌های ارزشمند است و من از او بسیار آموخته‌ام.

 




مطالب مرتبط

برگزاری آیین شب‌چراغ «شاماران»

مجید افشار: خوشحالم که مدیران هنری به نمایش ایرانی بها می‌دهند
برگزاری آیین شب‌چراغ «شاماران»

مجید افشار: خوشحالم که مدیران هنری به نمایش ایرانی بها می‌دهند

مجید افشار، هنرمند پیشکسوت سیاه‌بازی در آیین شب‌چراغ «شاماران»، از خوشحالی خود بابت توجه مدیران هنری کشور به نمایش ایرانی و همچنین حضور هنرمندان جوان در این عرصه گفت.

|

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران