در حال بارگذاری ...
باحضور فلور ماری فوئنتس

کارگاه آموزشی ساخت عروسک‌های غول‌پیکر در آبادان برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی ساخت عروسک‌های غول‌پیکر با حضور فلور ماری فوئنتس، عروسک‌ساز برجسته جهان، دی و بهمن  سال جاری در آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مبارک یونیما، در این کارگاه که با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و مبارک یونیما برگزار می‌شود، فلور ماری فوئنتس طراح و سازنده برجسته عروسک‌های غول‌پیکر از کشور فرانسه به مدت یک ماه از 25 دی‌ تا 25 بهمن 1394 در شهر آبادان هنرجویان را با عروسک‌­های غول‌پیکر از مرحله طراحی و ساخت تا اجرای نمایش میدانی آشنا می‌کند.

بر اساس فراخوان این کارگاه، 20 نفر از اعضای یونیمای ایران و نمایشگران منطقه آزاد اروند، بر اساس سابقه کاری و اولویت‌های آموزشی کارگاه، توسط خانم فوئنتس جهت حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد.

همچنین، از راه یافتگان به کارگاه شهریه گرفته نمی‌شود اما هزینه­‌های رفت و آمد، اسکان و پذیرایی بر عهده هنرجویان است و هزینه وسایل مورد نیاز کارگاه نیز بر عهده یونیمای ایران و سازمان منطقه آزاد اروند خواهد بود.

اعضای یونیمای ایران که متقاضی شرکت در این کارگاه هستند می‌توانند حداکثر تا تاریخ 22 دی 94 جهت ثبت‌نام اقدام و مشخصات و رزومه کاری خود را جهت بررسی و انتخاب استاد کارگاه به نشانی الکترونیکی puppetarash@yahoo.com ارسال کنند.

فلور ماری فوئنتس، طراح، نقاش، مجسمه‌ساز و عروسک‌ساز مقیم فرانسه است که با حضور در کشورهای مختلف، کارگاه‌های آموزشی ساخت عروسک در تکنیک‌های مختلف را برگزار می‌کند. او تاکنون علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی هنرهای تجسمی، در بیش از 150 نمایش، باله، اپرا و فیلم سینمایی در سمت‌های مختلف حضور داشته است که از جمله آثار او می‌توان به عروسک‌های غول‌پیکر پروژه بزرگ «The Giant Match» در آفریقای جنوبی هم‌زمان با جام جهانی فوتبال 2010 اشاره کرد.




نظرات کاربران