تهران حالوهوای تئاتر گرفت

فضاهای تبلیغاتی بیش از 100 نقطه شهر تهران در اختیار سیوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر قرار گرفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر، وحید لک، مدیر بخش تبلیغات و ارتباطات و امور مشارکتهای جشنواره با اعلام این خبر گفت: با هماهنگیهای به عمل آمده توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر و انجام نشستهای مشترک از ابتدای پاییز امسال با سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، شهرداران مناطق 6 و 11، معاونت مطبوعاتی و اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اتوبوسرانی و معاونت فرهنگی قطارهای شهری و حومه، فضاهای تبلیغات محیطی بیش از 100 نقطه پایتخت در اختیار تبلیغات جشنواره بینالمللی تئاتر فجر قرار گرفت.
به گفته او نصب اقلام تبلیغاتی جشنواره از روز یکشنبه 27 دیماه آغاز شده و عرشه پلها، بیلبوردها و سایر فضاهای موجود تبلیغاتی در 100 نقطه شهر تهران شامل بزرگراهها، میدانها، خیابانهای اصلی، مراکز آموزش عالی، پارکها و گذرگاههای پرتردد در اختیار تبلیغات سیوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر قرار گرفته و تا پایان جشنواره نیز این روند ادامه مییابد.
لک با تقدیر از همراهی، تعامل، همفکری و مشارکت مدیران فرهنگی و شهری تهران گفت: این خدمات همچنین با در اختیار قرار گرفتن سازههای بیلبورد، پرتابل شهری، پایههای پرچم، عرشه پل، نصب پوستر و توزیع برنامههای جشنواره در تمامی فرهنگسراها و خانههای فرهنگ شهر تهران، تبلیغ از طریق امکانات تبلیغاتی ایستگاههای مترو در خطوط ششگانه، تبلیغات در حرکت از طریق نصب پوستر روی اتوبوسهای شهری برای افزایش در گستره شهری در اختیار سیوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر قرار گرفته است.