در حال بارگذاری ...

جشنواره فرهنگی هنری طراوت شهریورماه برگزار می‌شود

جشنواره تئاتر طراوت از امسال در سه بخش نمایش‌های رادیویی، صحنه‌ای و خیابانی با موضوعات آزاد برگزار می‌شود که البته موضوعات مذهبی و دفاع مقدس در اولویت هستند.

سومین جشنواره فرهنگی هنری”تئاتر طراوت” از ششم تا ١٣شهریورماه در فرهگسرای جوانان قم برگزار می‌شود.
حامد فرح‌آبادی، دبیر سومین جشنواره فرهنگی هنری”تئاتر طراوت” با اعلام این خبر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت: این جشنواره از سال ١٣٨١ به صورت داخلی توسط تشکل خانه”طراوت” برگزار شد و از سال ١٣٨٣ در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و خیابانی بطور رسمی به کار خود ادامه داد.
وی در ادامه افزود: جشنواره تئاتر طراوت از امسال در سه بخش نمایش‌های رادیویی، صحنه‌ای و خیابانی با موضوعات آزاد برگزار می‌شود که البته موضوعات مذهبی و دفاع مقدس در اولویت هستند.
دبیر سومین جشنواره فرهنگی هنری تئاتر”طراوت” خاطرنشان کرد: امسال بخش نمایش‌های صحنه‌ای این جشنواره میزبان ٣ تا ۴ اثر، بخش خیابانی ٢ تا ٣ اثر و بخش رادیویی آن ٣ تا ۵ اثر خواهد بود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پنجم تیرماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
گفتنی است این جشنواره در شهرستان قم برگزار می‌شود و چنانچه گروهی از خارج از قم تمایل به حضور در این جشنواره را داشته باشد باید با یکی از گروه‌های نمایشی این شهرستان همکاری کند.