در حال بارگذاری ...

احتمال اجرای دوباره «نگاه‌مان می‌کنند»

کارگردان نمایش «نگاه‌مان می‌کنند» می‌گوید: ما ناچار بودیم در روزهای جشنواره تئاتر فجر نمایش را اجرا کنیم چون تماشاخانه ایرانشهر فقط در این روزها تالار را به ما می‌داد، اما قرار است این نمایش دوباره اجرا شود.

محمدرضا اصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایران تئاتر گفت: این نمایشنامه را نغمه ثمینی بر اساس یک ایده اجرایی نوشت. ایده‌ای که در ذهنم بود مبنی بر این‌که تماشاگر از یک خانه، خانه دیگر را زیر نظر بگیرد و خانم ثمینی این ایده کوچک را به زیبایی پروراند و حاصلش متن «نگاه‌مان می‌کنند» شد.

اصلی درباره مکان اجرای این نمایش گفت: در آغاز قرار بود در پشت‌بام خانه هنرمندان این نمایش را اجرا کنیم که میسر نشد. بعد تصمیم گرفتیم در یک صحنه بلک‌باکس دو سویه اجرا کنیم، اما در نهایت سالن ناظرزاده کرمانی که قاب صحنه‌ای است، آن هم در زمان جشنواره نصیب ما شد که ایده‌آل ما نبود.

این کارگردان گفت: برای اجرای این نمایش 3 سال پیگیری کردیم و حالا تا 22 بهمن که آخرین زمان اجرای ماست، تنها 20 اجرا داریم که بخش زیادی از این زمان هم مقارن جشنواره تئاتر فجر بود و تماشاگران اغلب درگیر دیدن اجراهای جشنواره تئاتر بودند و متأسفانه نمایش «نگاه‌مان می‌کنند» چندان که شایسته‌اش بود، دیده نشد ولی خوشبختانه کسانی که کار را دیده‌اند، از دیدن آن لذت برده‌اند.

اصلی درباره امکان اجرای این نمایش در تماشاخانه‌های خصوصی گفت: تصمیم داریم این نمایش را در تماشاخانه‌های خصوصی اجرا کنیم اما هنوز با تماشاخانه‌ای به توافق نرسیده‌ایم.

در این نمایش که تا 22 بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:15 در تالار استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود، بازیگرانی همچون مسعود کرامتی، سام قریبیان، نازنین فراهانی، کاظم سیاحی، شیدا خلیق و فرشته صدرعرفایی بازی می‌کنند.

 




نظرات کاربران