در حال بارگذاری ...
به مناسبت رحلت امام خمینی (ره ) و قیام پانزده خرداد پخش می شود

«وقتی که کوچک بودم» و «کرامت» در رادیو نمایش

به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه ، دو نمایش رادیویی «وقتی که کوچک بودم » و « کرامت» به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

 به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)  در روزهای 14 و 15 خرداد ماه ، دو نمایش رادیویی «وقتی که کوچک بودم » و « کرامت» به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر ، «وقتی که کوچک بودم» که به مناسبت رحلت امام خمینی (ره ) در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است درباره  دانش آموزی خارجی است که در نامه ای که برای امام خمینی (ره)  می نویسد ، درخواست می کند تا ایشان لباسی را به عنوان هدیه به او بدهند ، امام در پاسخ ، کتابی درباره  زندگی حضرت محمد (ص) به او می دهد. سرانجام این دانش آموز که در زمان ارتحال امام (ره ) مسلمان شده است به ایران می آید و ...

در این نمایش رادیویی؛ محمد پورحسن، شیما جان قربان، ماندانا محسنی، اکبر مولایی و محمدرضا قلمبر ایفای نقش می کنند .

این نمایش به نویسندگی سعید تشکری،  تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا ، کارگردانی مهدی نمینی مقدم ، صدابرداری رضا طاهری و افکت  محمدرضا قبادی فر ، 14 خرداد ماه ، ساعت 11:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین روز 15 خرداد ماه ، نمایش «کرامت» با موضوع قیام خونین 15 خرداد از رادیو نمایش پخش می شود.این نمایش را نیزسعید تشکری نوشته و داستان دو دوست را روایت می کند که در جریان واقعه 15 خرداد دستگیر می شوند و...

این نمایش با هنرمندی احمد ایرانیخواه، کرامت رودساز، علی میلانی، احمد گنجی و به کارگردانی مهین فرد نوا، افکت محمدرضا قبادی فر ، صدابرداری: رضا طاهری و تهیه کنندگی ژاله محمد علی ، 15 خرداد ساعت 11:45 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران