در حال بارگذاری ...
حضور پیشکسوت تئاتر ایران بعد از سالها دوری در تالار چهارسو

علیرضا مجلل مهمان نمایش «بیگانه» شد

نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه پنجشنبه شب ۲۷ خرداد ماه در حالی به صحنه رفت که حضور یکی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر ایران بعد از سال ها دوری از کشورمان شب ویژه ای را برای مخاطبان رقم زد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «بیگانه » به کارگردانی مسعود دلخواه که این روزها با استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر رو به رو شده در حالی پنجشنبه شب 27 خرداد ماه میزبان تماشاگران بود که علیرضا مجلل هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر بعد از سال ها دوری از کشورمان به همراه رویا تیموریان بازیگر صاحب نام تئاتر، سینما و تلویزیون از مهمانان ویژه این نمایش بودند.

 

مسعود دلخواه کارگردان نمایش «بیگانه» بعد از پایان نمایش  ضمن تقدیر از حضور علیرضا مجلل و رویا تیموریان برای حضور در این  اجرا گفت: امروز در خدمت دو هنرمندی از عرصه بازیگری تئاتر هستیم که وقت زیادی از عمر پربار خود را صرف بازی در نمایش های ارزشمندی کردند که برای همه اهالی تئاتر افتخاری بزرگ است و بنده و گروه اجرایی نمایش بسیار خوشحالیم که در این شب میزبان این دو هنرمند برگزیده تئاتر ایران هستیم .

 

نمایش « بیگانه» نوشته آلبرکامو و  کارگردانی مسعود دلخواه نیز هر روز ساعت 21 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت. رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمد رضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، ، سارا نجفی، صادق حیدری، محمد مهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره دوست، شفق خانی، علی دولت یاری و شیوا بیرانوند بازیگران این اثر نمایشی هستند.

 

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنید.

 




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران