در حال بارگذاری ...
همکاری تئاتر باران و کمپانی تئاتر پوتلچ

اولین کارگاه آموزشی بین المللی تئاتر در ایتالیا برگزار می شود

مجموعه کمپانی تئاتر باران و کمپانی تئاتر ایتالیایی Teatro Potlach با مشارکت با یکدیگر اولین دوره آموزشی بین المللی تئاتر را در ٢١ ژوئن تا ٤ جولای در شهر فارا سابینا در نزدیکی شهر روم ایتالیا برگزار می کنند.

به گزارش روابط عمومی تئاتر باران؛ اولین گروه بازیگران و هنرمندان جوان و فعال تئاتر ایران که مجموعه ایی از فارغ التحصیلان ، بازیگران و کارگردانان تئاتر ایران هستند دوشنبه ٣١ خرداد ماه به این سفر آموزشی خواهند رفت.

 

در این دوره بزرگان زیادی ورک شاپ های خود را در طول جشنواره بینافرهنگی تئاتر تجربی ایتالیا برگزار خواهند کرد. این جشنواره هر ساله در همین تاریخ توسط کمپانیTeatro Potlach به مدیریت کارگردان هنری و مدیر این کمپانی Giuseppe Di Buduo و همراهی یکی از بزرگترین کارگردانان تئاتر معاصر اروپا یوجینیو بارباEugenio Barba برگزار می شود.

 

باربا که خود بنیان گذار أودین تئاتر و مدرسه  International School of Theatre Anthropology در کشور دانمارک است ، در این دوره به مدت سه روز ورک شاپ بازیگری و کارگردانی تئاتر خواهد داشت و در پایان ورک شاپ با شرکت کنندگان ورک شاپ اش نمایشی را به روی صحنه خواهد برد.

 

دیگر استادان این ورک شاپ ها( Keiin Yoshimura کیین یوشیمارا) یکی از بزرگترین هنرمندان  تئاتر  ژاپن ، یکی از بزرگترین بازماندگان تئاتر نو ژاپن ، طراح رقص و کارگردان هنری است. او در این دوره به مدت ٥ روز ورک شاپ تئاتر نو برگزار کرده و تکنیک های رقص و بازیگری ژاپنی را به هنرمندان و شرکت کنندگان آموزش می دهد.

 

این کارگاه بین المللی با مدیریت کیومرث مرادی مدرس و کارگردان تئاتر ایران و مجموعه کمپانی باران برگزار می شود و در این دوره فهیمه أمن زاده، خیام وقارکاشانی به عنوان مدیران کمپانی تئاتر باران به همراه تعدادی از هنرمندان فعال تئاتر ایران حضور خواهند داشت




نظرات کاربران