در حال بارگذاری ...
در محوطه تالار محراب

نمایش زندگی برای زندگی اجرا می شود

نمایش زندگی برای زندگی با طراحی و نویسندگی و کارگردانی رضا بهرامی از سی ام تیر به مدت یک ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در محوطه باز تالار محراب اجرا می شود.

 

رضا بهرامی با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت: زندگی برای زندگی نمایشی با فضای پرفورمنس و فرم و حرکت است. طراحی فرم و حرکت این نمایش را علی عمرانی انجام می دهد و مخاطبان این نمایش آکروبات بازی و.. را شاهد خواهند بود.

 

بهرامی تصریح کرد: مشغول صحبت با دیگر عوامل برای حضور در این پروژه هستیم اما هنوز لیست نهایی قطعی نشده است.

 

وی افزود: سالها پیش با کودکان نمایشی را با چنین موضوعی کار کردم اما فکر کردم که می شود برای یزرگسالان هم چنین اثری را تولید کرد البته طراحی های حرکات و فرم ها تغییر کرده و سخت تر شده است. 

 

بهرامی درباره موضوع این نمایش گفت: داستان درباره صلح و دوستی و اتحاد است. فضایی را می بینیم که آدم بزرگ ها با بچه ها دور حوضچه ای ایستاده اند و موسیقی را زمزمه می کنند. در این حین پنج فرشته که هر کدام گوی را در دست دارند، می آیند. این پنج گوی نماد پنج قاره هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: فرشته ها گوی ها را در حوضچه می گذارند و زایش اتفاق می افتد. ورود پنج عنکبوت سیاه از فضای خارج از این حوضچه باعث می شود که آرامش و صلح بهم بخورد. چهار عنصر آب باد آتش خاک همراه با نماد پاکی با اتحادشان می توانند ان پنج عنکبوت سیاه را شکست بدهند.

 

 

 




نظرات کاربران