در حال بارگذاری ...
حسن علیشیری مطرح کرد

مجلس ضربت زدن نکاهی متفاوت به بخشی از زندگی امام علی (ع)

حسن علیشیری معتقد است: در شرایطی که در ایام ماه مبارک رمضان کارهای مناسبتی اجرا می شوند، مجلس ضربت زدن نگاه متفاوتی به موضوع امام علی (ره) دارد.

این ترانه سرا به ایران تئاتر گفت: مجلس ضربت زدن متن بسیار درخشان و فوق العاده ای دارد. قبلا متن را خواندم و یکی از مهم ترین کنجکاوی هایم این بود که متن با کارگردانی محمد رحمانیان چگونه اجرا می شود.

 

وی افزود: در شب دوم اجرا، این نمایش را دیدم. با وجود تعداد زیادی بازیگر و هنرور و سختی های اجرا، اثر خوبی را دیدم و امیدوارم به مرور زمان اجرا بهتر هم بشود.

 

علیشیری ادامه داد: بازی ها درخشان بود. امیر جعفری بسیار خوب، نقش ایفا کرد. بازیگر نقش قطامه هم خوب بود. اشکان خطیبی مثل همیشه حضور موثر و خوبی داشت. مهتاب نصیرپور هم برداشت متفاوتی از شخصیت نویسنده در متن آقای بیضایی ارائه داد.

 

وی تصریح کرد: به خوبی از ظرفیت صحنه سالن اصلی تئاتر شهر استفاده شده است، دکور نقش دراماتیک دارد و صرفا اکسسوار صحنه نیست.

 

مجلس ضربت زدن از ۲۹ خرداد الی ۱۵ تیر هر شب ساعت: ۲۱:۰۰ در سالن اصلی تئاتر شهر با بازی، امیر جعفری، رامین ناصرنصیر، رضا مولائی، اشکان خطیبی، سینا رازانی، سانیا سالاری و مهتاب نصیرپور روی صحنه برود.

 

مشاور کارگردان و مجری طرح این اشکان خطیبی است. موسیقی آن را فردین خلتعبری ساخته است. مدیریت هنری نمایش را محسن شاه ابراهیمی بر عهده دارد. طراح چهره پردازی سارا اسکندری و طراح اعلان و برنوشت آیدین قشلاقی هستند.

 

طراح حرکات مجلس ضربت زدن  مهدی ساکی و یاسر خاسب هستند. اجرای لباس بر عهده  شیوا شیبانی است و  گروه کارگردانی این نمایش را  پدیده جمال ها، علیرضا فولادشکن، محمود زهره وند تشکیل می دهند.




مطالب مرتبط

برگزاری آیین شب‌چراغ «شاماران»

مجید افشار: خوشحالم که مدیران هنری به نمایش ایرانی بها می‌دهند
برگزاری آیین شب‌چراغ «شاماران»

مجید افشار: خوشحالم که مدیران هنری به نمایش ایرانی بها می‌دهند

مجید افشار، هنرمند پیشکسوت سیاه‌بازی در آیین شب‌چراغ «شاماران»، از خوشحالی خود بابت توجه مدیران هنری کشور به نمایش ایرانی و همچنین حضور هنرمندان جوان در این عرصه گفت.

|

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران