در حال بارگذاری ...
دو خبر از رادیو نمایش

پخش سریال " هابیلیان " و صادق عاشور پور مهمان درام نویسان جهان

رادیو نمایش از بررسی آثار صادق عاشورپور در برنامه دروام نویسان جهان و پخش سریال رادیویی " هابیلیان" به کارگردانی مجید حمزه خبرداد.

بخشی دیگر از برنامه ی "با درام نویسان معاصر ایران" به آثار صادق عاشورپور  ،نمایشنامه نویس معاصر ایرانی می پردازد.

 

در هر قسمت از برنامه ،  از بین چند اثر از یک نمایشنامه نویس ، یکی از آثار را انتخاب و سپس قرارهای گفتگو با نمایشنامه نویس گذاشته شده که با ایشان درباره ی مقوله ی نمایشنامه نویسی بحث و گفت و گو می شود.

 

همچنین در بخشی دیگر،  اثر منتخب به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده که در آن هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

 

"با درام نویسان معاصر ایران "با هدف  معرفی فعالیتهای درام نویسان ایرانی  در آیتم های گفتگو ، نمایش رادیویی و شناخت بیشتر مخاطب از مقوله نمایش و نمایشنامه نویسی به صورت هفتگی در 4 قسمت از رادیو نمایش پخش می شود .

بر اساس این خبر، "با درام نویسان معاصر ایران" به نویسندگی و کارگردانی :جواد پیشگر تهیه کنندگی :محمود احمدی ، صدابرداری :علی حاجی نوروزی و افکت : نرگس موسی پور در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

 

این قسمت از برنامه ی "با درام نویسان معاصر ایران " 5 تا 8 تیرماه  ،  ساعت 21:00 ، از رادیو نمایش پخش می شود.

 

پخش سریال " هابیلیان " از رادیو نمایش

 

از روز شنبه پنجم تیرماه، سریال رادیویی " هابیلیان" به کارگردانی مجید حمزه از رادیو نمایش پخش می شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی را شهلا دباغی نوشته که ماجرای زندگی یک استاد جامعه شناس و همسرش را روایت می کند.

 

در این نمایش رادیویی هنرمندانی  چون : مینا شجاع، مینو جبارزاده، مهدی نمینی مقدم، نازنین مهیمنی ، محمد عمرانی، عباس شادروان ، صفا آقاجانی، مهرداد مهماندوست، حوا الهویی، رامین پور ایمان، هنگامه محمودی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش می پردازند.

 

"هابیلیان" به تهیه کنندگی :ژاله محمدعلی،  گویندگی : احمد گنجی، صدابرداری : پیروز صدرایی و افکت : نرگس موسی پور ، ساعت 9:00 صبح  به روی آنتن رادیو نمایش می رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران