در حال بارگذاری ...
  • با استقبال تماشاگران

    رونق 100 درصدی در تئاتر شهر

    آمار تماشاگران آثار نمایشی به صحنه در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهراز ۲۷ خرداد تاکنون نشانگر تکمیل ظرفیت بیش از ۱۰۰ درصدی تالارهای اجرای نمایش ها بوده است.

    به گزارش ایران تئاتر، آثار نمایشی به صحنه در تالارهای  اصلی، چهارسو و سایه مجموعه تئاتر شهر از 27 خرداد تاکنون با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه رو شدند.

     

    نمایش «مجلس ضربت زدن» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان که از روز 29 خرداد در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته طی روزهای گذشته با در نظر گرفتن ظرفیت 579 نفری این تالار و دو اجرایی شدن نمایش در برخی روزهای هفته میزبان  9هزار و 422  تماشاگر بوده است.

     

    نمایش « بیگانه» نوشته آلبرکامو و کارگردانی مسعود دلخواه که از 30 خرداد ماه در تالار 122 نفری چهارسو به صحنه رفته در هفته ای که گذشته با در نظر گرفتن دواجرایی شدن نمایش در برخی روزهای هفته تاکنون 4 هزار و 287 تماشاگر داشته است.

     

    «روزهای بی باران» نوشته و کار امین بهروزی هم که از روز 27 خرداد در تالار سایه به صحنه رفته، با در نظر گرفتن دو اجرایی شدن و ظرفیت 56 نفری این تالار پذیرای 909 تماشاگر بوده است.

     

    بر اساس این گزارش از 27 خرداد ماه تا پایان روز پنجشنبه دهم تیر ماه در سه تالار فعال روزهای یاد شده تئاتر شهر با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان همراه بوده و این در حالی است که در هیچ یک از نمایش ها صندلی بدون تماشاگر وجود نداشته است و تعداد کثیری از مخاطبان با استفاده از بلیط اضافه ظرفیت به تماشای نمایش ها در تالارهای اصلی، چهارسو و سایه مجموعه تئاتر شهر نشسته اند این آمار نشان گر استقبال 100 درصدی مخاطبان از نمایش ها با در نظر گرفتن ظرفیت تالارها بوده است.




    مطالب مرتبط

    نگاهی به نمایش «کَر» به کارگردانی فریدون ولایی

زندگی، سوت قطاری است که در خواب پُلی می‌پیچد
    نگاهی به نمایش «کَر» به کارگردانی فریدون ولایی

    زندگی، سوت قطاری است که در خواب پُلی می‌پیچد

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: شرایط جهان هستی در شیوه و زندگی انسان‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای دارد به گونه‌ای که گاهی باور آنها را تحت تاثیر قرار داده و وضعیت‎هایی را پیش می‌آورد که هیچ کدام از جزئیات آن قابل انکار نیست. حال این رویه تا اندازه‌ای مرزی مشخص را ایجاد می‌کند تا هر ...

    |

    مسعود دلخواه کارگردان در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر مطرح کرد

حواشی نمایش هیچ چیز جدی نیست خاص تئاتر ما است
    مسعود دلخواه کارگردان در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر مطرح کرد

    حواشی نمایش هیچ چیز جدی نیست خاص تئاتر ما است

    ایران‌تئاتر: یک دنیای شلوغ، با فضایی سرخوشانه و ابزورد که به ماهیت روی صحنه بردن یک نمایش به ظاهر پست مدرن توسط گروهی بازیگر، کارگردان و نویسنده که توهم بزرگ و مولف بودن را دارند؛ شاکله جدیدترین اثر نمایشی مسعود دلخواه است. او بعد از اجرای موفق نمایش فاوست در دو سال قبل، سال ...

    |

    نگاهی به نمایش «برگشتن» به کارگردانی حسین مسافر آستانه

نام سرزمین من ایران و نام قهرمان‌های واقعی آن شهید است
    نگاهی به نمایش «برگشتن» به کارگردانی حسین مسافر آستانه

    نام سرزمین من ایران و نام قهرمان‌های واقعی آن شهید است

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: حرف از واقعیت که به میان می‌آید عمل و عکس‌العمل انسان تمایزهای واضحی را رقم می‌زند. شاید دلیل این واکنش در ازای کشور، اخلاق مداری و یا احترام به باورهایی باشد که جوامع بشری آن را برای خود یک ضرورت تلقی می‌کنند. لذا یقین به این مسئله می‌تواند یکی از ...

    |

    متخصصان خلاق و سختکوش ایرانی کار را تمام کردند

بازگشایی تالار اصلی تئاترشهر با حضور هنرمندان و مدیران عالی رتبه
    متخصصان خلاق و سختکوش ایرانی کار را تمام کردند

    بازگشایی تالار اصلی تئاترشهر با حضور هنرمندان و مدیران عالی رتبه

    رویداد بازگشایی تالار اصلی مجموعه ی تئاتر شهر پس از 11 ماه تلاش شبانه روزی متخصصان ایرانی با حضور هنرمندان تئاتر، مدیران عالی رتبه کشوری و اصحاب رسانه دوشنبه 27 آبان ماه برگزار خواهد شد.

    |

    گفت‌وگوی ایران تئاتر با حسین مسافر آستانه کارگردان نمایش «برگشتن»

یادآوری باورها بخش مهمی از هویت یک کشور است
    گفت‌وگوی ایران تئاتر با حسین مسافر آستانه کارگردان نمایش «برگشتن»

    یادآوری باورها بخش مهمی از هویت یک کشور است

    ایران تئاتر: جهان اکنون و داشته‌هایش در بستر زمان دچار تحولات بسیاری می‌شود که ثمره آن گاهی در ازای رسیدن به باورهای درست، کسب حقیقت و دفاع از حق معنا می‌شود و در زمانی دیگر به سوی دانستن نداشته‌هایی که در ازای ظلم و تباهی رقم می‌خورد. حال در این میان انسان بعنوان موجود ...

    |

    بهاره مشیری در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر عنوان کرد

سختی‌های بازی مونولوگ برایم لذت بخش است
    بهاره مشیری در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر عنوان کرد

    سختی‌های بازی مونولوگ برایم لذت بخش است

    ایران‌تئاتر: یکی از رسالت‌های تئاتر پرداختن و واکاوی اتفاقات تلخ و شیرین جامعه و تاثیراتش در زندگی آدمها است. در نمایش رویاهای صبح دم هم نویسنده این اثر لیلی عاج که درگذشته هم دغدغه هایش را در این حوزه در آثارش نشان داده بود؛ در اپیزود اول داستان نمایش به واقعه تلخ و تراژیک ...

    |

    نظرات کاربران