در حال بارگذاری ...
اصفهان برای جشنواره فصلی تئاتر فراخوان داد

تالار هنر مردادماه میزبان فصل تئاتر می شود

به گزارش روابط عمومی تالار هنر، تالار هنر با هدف حمایت از هنرمندان و فعالین عرصه هنرهای نمایشی، امکان حضور و استفاده ی بهتر و بیشتر از تجربه و دانش هنرمندان، کارشناسان و گروه های فعال تئاتری و کشف استعداد و ارتقاء سطح فعالیت نمایشی در شهر اصفهان جشنواره های فصلی تاتر برگزار می کند.

به گزارش ایران تئاتر، حمید رضا مکارمی  مدیر تالار هنر در این خصوص گفت: این جشنواره با هدف تقویت و ارتقاء فرهنگ عمومی شهروندان شهر اصفهان به کمک هنرهای نمایشی در فصل تابستان در دو بخش نمایش های بیرونی -  محیطی،    نمایش های کوتاه برگزار می شود.

 

مکارمی تصریح کرد:  موضوعات جشنواره شامل ؛ مضامین حقوق شهری، هویت و کرامات انسانی، تحکیم نهاد خانواده، فرهنگ همسایگی و آپارتمان نشینی، فرهنگ عفاف و پاکدامنی، مشارکت عمومی در زندگی شهری، تشکل های مردمی و نقش آن در فرهنگ شهری، نشاط و شادی و طراوت در زندگی شهری و خانوادگی.

 

در فراخوان این جشنواره فصلی تئاتر آمده است ، مضامین مربوط به دفاع مقدس و فرهنگی ایثار، تکریم خانواده شهدا و معرفی شهدای اصفهان، معرفی مفاخر و نخبگان شهر اصفهان، موضوعات مرتبط با شهر اصفهان (تاریخ و ابنیه تاریخی، زاینده رود، جذب گردشگران و گردشگری و ...) هستند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار در بخش نمایش های بیرونی محیطی یکم مرداد ماه،  و ارسال نمایشنامه هفتم مرداد اعلام شده است.

 

علاقمندان جهت ارسال آثار و شرکت در جشنواره می توانند به دبیرخانه جشنواره تالار هنر  اصفهان واقع در میدان لاله مراجعه و یا با شماره تلفن 35660881 مراجعه فرمایند.

 

شایان ذکر است این برنامه به صورت فصلی برگزار می شود.




مطالب مرتبط

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

نظرات کاربران