در حال بارگذاری ...
به مناسبت درگذشت استاد سمندریان صورت می گیرد

نمایشنامه خوانی "بازی استریندبرگ"

گروه تئاتر"کا" به مناسبت سالروز درگذشت استادحمید سمندریان نمایشنامه خوانی "بازی استریندبرگ" را اجرا می کند.

 

النا آهی از اعضای گروه تئاتر کا  به ایران تئاتر گفت: نمایشنامه خوانی "بازی استریندبرگ" توسط کوروش ساسانیان کارگردانی و اجرا میشود.

 

این کارگردان تئاتر افزود: سال گذشته همین برنامه نمایشنامه خوانی را به همت خانه تئاتر در خانه هنرمندان با حضور ایرج راد مدیرعامل سابق خانه تئاتر و بسیاری دیگر از هنرمندان همزمان با تولد استاد سمندریان اجرا کردیم. برای سالگرد استاد هم در فرهنگسرای سرو برنامه تجلیل از شاگردانش همچون میکائیل شهرستانی، محمودرضا رحیمی و.. را داشتیم.

 

سه سال پیش هم در سینما گالری سمرقند مراسم دورهمی شاگردان استاد سمندریان را با حضور شاگردان قدیمی استاد از جمله جمال اجلالی، پرویز پورحسینی و.. داشتیم.

 

آهی ادامه داد: من و کوروش ساسانیان که سرپرست گروه تئاتر کا است، هر دو از شاگردان استاد سمندریان بودیم که هر سال این برنامه را اجرا می کنیم.

 

النا آهی،  نیما ذاکر و ایران مسعودی در اجرای نمایشنامه خوانی"بازی استریندبرگ" با کوروش ساسانیان همکاری می کنند. شهرزاد بیانی دستیار کارگردان و آرتین هارطونیان عکاس هم در این اجرا حضور دارند.

 

نمایشنامه خوانی "بازی استریندبرگ" روز پنجشنبه 24 تیرماه 1395 ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تیاترمحراب با حضور شاگردان و علاقمندان استاد حمیدسمندریان اجرا میشود.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با شهاب‌الدین حسین‌پور

کسی توان رنج کشیدن برای اجرای «گالیله» را ندارد
گفت‌وگو با شهاب‌الدین حسین‌پور

کسی توان رنج کشیدن برای اجرای «گالیله» را ندارد

شهاب‌الدین حسین‌پور، کارگردان «گالیله» با بیان اینکه کسی توان و حوصله رنج کشیدن برای اجرای «گالیله» را ندارد، می‌گوید دیدنی و تصویری کردن نمایشنامه‌ای که صرف خوانش آن، مخاطب را خسته می‌کند کار بزرگ یک تیم اجرایی است که عشق به تئاتر آن‌ها را کنار هم قرار داده است. 

|

گفت‌وگو با عزت‌الله رمضانی‌فر، بازیگر پیشکسوت

تماشاخانه سنگلج، می‌‌تواند بهشت تئاتر ملی شود
گفت‌وگو با عزت‌الله رمضانی‌فر، بازیگر پیشکسوت

تماشاخانه سنگلج، می‌‌تواند بهشت تئاتر ملی شود

عزت‌الله رمضانی‌فر، بازیگر پیشکسوت می‌گوید با برنامه‌ریزی و مدیریت درست و اختصاص بودجه مناسب، می‌توان تماشاخانه سنگلج را به بهشت تئاتر ملی ایران تبدیل کرد.

|

نظرات کاربران