در حال بارگذاری ...

فروش اینترنتی نمایش « سقراط» از سوم مرداد آغاز می شود

نمایش «سقراط» نوشته و کارگردانی حمیدرضا نعیمی که قرار است دور جدید اجراهای خود را در تالار وحدت آغاز کند از روز یک شنبه ۳ مرداد ساعت ۱۲ بلیط های خود را از طریق سایت تیک۸ پیشفروش می کند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، سقراط که یکی از پر مخاطب ترین نمایش های سال گذشته به شمار می رود با بازی فرهاد آئیش، لادن مستوفی، بهناز نازی، ایوب آقاخانی، یعقوب صباحی، کتانه افشاری نژاد، نقی سیف جمالی، سیاوش چراغی‌پور، بهار نوحیان، بهمن عباسپور، رضا جهانی، بهنام شرفی، سروش کریمی نژاد،مجتبی پیرزاده،مهرداد خانی، یاسمن کاکایی، راشین دیدنده، روژین رحیمی، مجید قادری، بهمن ناصری، محمد نژاد بر صحنه خواهد رفت.

این نمایش با طراحی صحنه  رضا مهدی زاده، طراحی لباس ادناز زینلیان، طراحی چهره ماریا حاجیها، طراحی حرکت محسن گودرزی ، طراحی نور رضا حیدری، طراحی پوستر و بروشور منصوره قره داغی و آهنگسازی سیاوش لطفی برای اجرا آماده می شود.

موسیقی این نمایش با همراهی گروه کر شامل سحر لطفی، یکتا اعتمادی، پگاه عینکچی،علیرضا عبدالکریمی،مهردادطلایی و نوازندگان سازهای کوبه ای روشنک رفانی و هوتن حسینی به اجرا در می آید.

در این گروه مقدی شاهمیریان به عنوان دستیار طراح لباس، علی زارعی به عنوان دستیار کارگردان و مدیر تولید، منصوره علی یاری به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، هلیا کریمی به عنوان مدیر صحنه ، مهدی یوسفی کیا مدیر تبلیغات، مریم شریعتی روابط عمومی ، امیر خدامی عکاس ، مرتضی محمدی مترجم فارسی به انگلیسی ،سعید وثیق نیا روابط بین الملل و گروه هنری پژواک به عنوان تبلیغات مجازی همکاری دارند.

نمایش سقراط  که از 31 مرداد اجرای خود را آغاز می کند، 15 اجرای ویژه در ساعت 18 تالار وحدت انجام خواهد داد.

علاقه مندان به دیدن این نمایش می توانند از طریق سایت تیک 8 به آدرس www.tik8.com  نسبت به پیشخرید بلیط اقدام کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است
گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است

حمیدرضا نعیمی، داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز، تئاتر کردی را همچون درختی استوار می‌داند که بر خاک این مرز و بوم ریشه تنیده و جزو هویت و شناسنامه این شهر به شمار می‌رود و تداوم این جشنواره برای هنرمندان اهمیت دارد.

|

یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان
یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان

عباس شاه‌محمدزاده: اریک امانوئل اشمیت جایی می‌گوید: «فلسفه مدعی توضیح جهان است، تئاتر برای بازنمایی آن. با آمیختن این دو، سعی می‌کنم به طرز چشمگیری در مورد وضعیت انسان تأمل کنم، با صمیمیت ...

|

نظرات کاربران