در حال بارگذاری ...
ششمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی

برنامه نشست های تخصصی گروه تئاتر «تازه» اعلام شد

گروه تئاتر «تازه» همزمان با اجرای آثار نمایشی خود در چارچوب ششمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی نشست ها وکارگاه های تخصصی را در مجموعه تئاتر شهر برگزار می کند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، گروه تئاتر «تازه» همزمان با اجرای آثار نمایشی خود در چارچوب ششمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی نشست ها وکارگاه های تخصصی را به سرپرستی یوسف باپیری  در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می کند.

 

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته فهرست نشست ها و کارگاه های گروه تئاتر «تازه»  به شرح زیر اعلام شده است .

 

 یکشنبه سوم مرداد؛ نمایش و گفت و گو پیرامون فیلم تئاتر «هملت به روایت بایرام» با حضور حمید پور آذری،دوشنبه چهارم مرداد، نمایش و گفت وگو پیرامون فیلم تئاتر «هملت» با  حضور رضا گوران،سه شنبه پنجم مرداد؛ گفت و گو درباره «مونالیزای ادبیات ( مقالات هملت)» با حضور مهدی امیرخانلو،چهارشتبه ششم مرداد؛ بررسی و گفتگو درباره «ترجمه های فارسی هملت» با حضور شهرام زرگر،پنجشنبه هفتم مرداد؛ نمایش و گفتگو درباره فیلم تئاتر «هملت، شاهزاده اندوه» با حضور افشین هاشمی،یکشنبه دهم مرداد؛ «دراماتورژی شکسپیر» با حضور منصور براهیمی،دوشنبه یازدهم مرداد؛ پروژه « هملت، شکسپیر» و کارگاه گروه تئاتر تازه با حضور اعضای گروه،سه شنبه دوازدهم مرداد؛ «هملت، شکسپیر» با حضور یوسف باپیری و اشکان خیل نژاد.

 

نشست ها و کارگاه های گروه تئاتر «تازه»  از ساعت 14 تا 17 سوم تا دوازدهم مردادماه در تالارقشقایی تئاتر شهر برگزار می شود.

 

برای آگاهی از برنامه ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرسwww.teatreshahr.com   مراجعه فرمایید.  




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «شیرهای خان‌بابا سلطنه» اجرا شده در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

وقتی اجرای یک نمایش؛ بیش از هر چیزی خلاء آموزش را بازتاب می‌دهد
نگاهی به نمایش «شیرهای خان‌بابا سلطنه» اجرا شده در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

وقتی اجرای یک نمایش؛ بیش از هر چیزی خلاء آموزش را بازتاب می‌دهد

امین خرمی*: قصه و داستان نمایشنامه «شیرهای خان‌بابا سلطنه»، داستانی که در بیش‌ از یک قرن گذشته به قلم افشین هاشمی روایت می‌شود؛ برای بسیاری از هنرمندان تئاتر و مخاطبان این هنر آشناست. اثری که ...

|

با اعلام ستاد خبری جشنواره بین‏‌المللی تئاتر فجر

چکیده‏ مقالات برگزیده سمینار بین‏‌المللی معرفی شدند
با اعلام ستاد خبری جشنواره بین‏‌المللی تئاتر فجر

چکیده‏ مقالات برگزیده سمینار بین‏‌المللی معرفی شدند

هیئت داوران سمینار چهل‌‎ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، متشکل از محمدباقر قهرمانی، اصغر فهیمی‌‏فر و منصور براهیمی 18 چکیده مقاله برگزیده این بخش را معرفی کرد.

|

نظرات کاربران