در حال بارگذاری ...
با حضور جانشین سفیر کرواسی

هملت در روستای مردوش سفلی افتتاح می شود

نمایش هملت در روستای مردوش سفلی اثر ایوو برشان نویسنده صاحب سبک کشور کرواسی روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه با حضور جانشین سفیر کرواسی در ایران ایور چوندیچ و به همراه یوزیتسا کله فین از سفارت کرواسى در سالن تئاتر خانه موزه استاد عزت الله انتظامی افتتاح خواهد شد.

 

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، این اثر کاری از گروه تئاتر اگزیت است که مهرداد خامنه اى  آن را برای اولین بار به فارسی ترجمه و کارگردانى کرده است.

 

هم چنین زنگ افتتاح این نمایش توسط شادی پیروزی یکی از مدیران نشر فرهنگ ایلیا (ناشر برگزیده سال ۱۳۹۴از استان گیلان) بعنوان مهمان ویژه به صدا در خواهد آمد.

 این نمایش به عقیده منتقدین یکی از تاثیرگذارترین آثار نمایشی در تاریخ معاصر ادبیات کرواسی است که از دورویی و فرصت‌طلبی در لباس سیاست سخن می‌گوید و در حال حاضر در تئاترهای ملی زاگرب، سارایوو و بلگراد به عنوان رپرتوار ثابت در حال اجرا است .

این نمایش  تاکنون در کشورهای آلمان، سوئد، لهستان، چک و اسلواکی نیز به روی صحنه رفته است.

در نمایش «هملت در روستاى مردوش سفلى» (به ترتیب الفبا) المیرا پارسا ، حنانه جعفری نژاد، فاطمه سعدی، لیلی شجاعی ، محمد شفائی، مریم صیاد مقدم، طهورا کریم خانی، محمدمصطفی ملک، الهه موذن، شیوا نائری، به ایفای نقش می‌پردازند

سایر عوامل این نمایش نیز تهیه کننده گروه تئاتر اگزیت-نروژ ، دستیار کارگردان و طراح لباس شیرین میرزانژاد،  بازی‌گردان منصور میرزابابایی،  طراح گرافیک و مشاور هنری یوریک کریم مسیحی، عکاس کارین کریم مسیحی، رضا جاویدی، مشاور روانشناسی آزیتا کارخانه، مدیر صحنه سارا ثقفی، فرشته حسینى، دستیار صحنه معین غفارى هستند.

 

  نمایش هملت در روستای مردوش سفلی از ۱۸ مردادماه تا ۵ شهریور همه روزه بجز شنبه ها از ساعت ۱۹ در سالن تئاتر خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به روی صحنه خواهد بود

 

 




نظرات کاربران