در حال بارگذاری ...
خیام وقار کاشانی از هفته تئاتر باران گفت

از نمایش های برگزیده برای اجرا حمایت می کنیم

خیام وقار کاشانی گفت: از زمستان سال گذشته هفته های تئاتر دانشگاهی را در کمپانی تئاتر باران داشتیم و با توجه به تعطیلی دانشگاه ها در تابستان ، هفته تئاتر آموزشگاهی را برگزار می کنیم.

وی که به همراه فهیمه امن زاده مدیریت تئاتر باران را بر عهده دارند، به ایران تئاتر گفت: مهلت ارسال آثار به هفته تئاتر باران تا بیستم تیرماه بود. از سی مرداد تا ۶ شهریور هفته تئاتر باران برگزار می شود. هفتاد اثر برای شرکت در رویداد فرهنگی ثبت نام کرد و پس از بازبینی، پانزده نمایش برای بخش صحنه ای و نمایشنامه خوانی انتخاب شدند.
 

دبیر هفته تئاتر باران ادامه داد: بهترین شکل آموزش این است که گروهی که آموزش می بینند، به اجرا برسند تا در مواجهه با مخاطب خودشان را محک بزنند. این اتفاق به هنرجویان انگیزه و انرژی می دهند.

 

خیام وقار کاشانی درباره حامیان این دوره از هفته تئاتر باران خاظر نشان کرد: ما هفت حامی مالی داریم و امیدوارم حمایت از چنین رویدادهای فرهنگی در بخش های مختلف ادامه پیدا کند. هر کدام از حامیان ما به نحوی کمک کردند بخشی از آنها هدایا را متقبل شدند و بخشی هم خدماتی را ارائه می دهند.

 

سه انتشارات نوروزهنر، ماهی، قطره مرکز موسیقی بتهوون، سایت تیواال، موسسه فرهنگی هنری تماشاگان ، مجموعه اقامتی و گردشگری خانه نقلی از هفته تئاتر باران حمایت می کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: تئاتر باران از نمایش های برگزیده این هفته های تئاتر برای اجرا حمایت می کند. دو نمایش برگزیده از هفته تئاتر دانشکده هنرهای زیبا در مهرماه اجرا می شوند و نمایش های برگزیده هفته تئاتر آموزشگاهی آبان و آذر روی صحنه می روند. هم چنین فصل پاییز هفته تئاتر دانشکده سینما تئاتر و زمستان هفته تئاتر دانشگاه سوره را در کمپانی تئاتر باران برگزار خواهیم کرد.




نظرات کاربران