در حال بارگذاری ...
رضا بهرامی از تازه ترین نمایش اش خبر داد

«زندگی برای زندگی» در محراب

نمایش متفاوت «زندگی برای زندگی» اثر رضا بهرامی اجراهای خود را از روز یکشنبه، هفتم شهریورماه در مجموعه تئاتر محراب آغاز می‌کند

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، رضا بهرامی؛ طراح، نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی»، با اعلام اینکه نمایشی با فضای خاص و متفاوت برای اجرای محیطی و در راستای تحکیم شعار «تئاتر برای همه» طراحی و تولید کرده، از شروع اجراها در مجموعه تئاتر محراب و از روز یکشنبه؛ هفتم شهریورماه خبر داد.

در نمایش «زندگی برای زندگی»،که در فضای باز مجموعه تئاتر محراب اجرا می‌شود، چهار عنصر اصلی نور، رنگ، موسیقی و حرکت کارکرد ویژه دارند. همچنین به گفته کارگردان نمایش، این اثر به دلیل نشان‌دادن برخی تصاویر در قالب سایه، در هوای نیمه‌روشن اجرا می‌شود و در بخش‌هایی از نمایش، مخاطب نیز مشارکت خواهد داشت.

بهرامی اشاره می‌کند: «در طول نمایش از تماشاگران می‌خواهیم برای نواختن موسیقی با ادوات اولیه‌ای مثل سنگ و چوب و قاشق همکاری داشته باشند».

داستان نمایش «زندگی برای زندگی»،که در فضای روباز مجموعه تئاتر محراب و حوضچه حیاط اجرا می‌شود، در شکلی نمادین، روایت‌گر مبارزه میان پلیدی و پاکی و فرشتگان و شیاطین است.

در این نمایش، حامد عرب، علی‌اکبر محمدیارلو، سارینا شاد، محمدامین پازوکی، سینا توکلی، سراج نعمتی، محمدامین معینی‌راد، امیرحسین علی‌پور، مجید دریایی، علیرضا ملکوتی‌خواه، الهام احمدی، ساره‌السادات عباسی، خاطره ملکی، آرزو صراف‌رضایی، سارا خادمی، فاطمه‌السادات حسینی، پریسا جباری، مسیحا اصلانی، زهرا احمدی، الهام محمودی، محمد امین عسگری و پریسا اورنگ ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل اجرا عبارتند از علی عمرانی؛ مشاور کارگردان و طراح حرکات/گروه حرکت خلسه، نگار امیری و سامان سعیدی؛ دستیاران کارگردان، نگار امیری؛ برنامه‌ریز، راضیه ده‌پایینی؛ مشاور طراح حرکت، حامد عرب و مرجانه هوشمند؛ دستیاران طراح حرکت، راحله ده‌پایینی و علی عمرانی؛ طراحان لباس، راحله ده‌پایینی؛ دوخت لباس، اکبر شجاعی؛ طراح نور، رضا بهرامی؛ طراح صحنه، پیمان کریمی، حامد عرب، محمدامین پاروکی، سینا توکلی، سامان سعیدی و علی راحت‌لو؛ اجرای دکور، صنم پاشا؛ آهنگساز، علی راحت‌لو؛ مدیر صحنه، مهرسا چاووشی؛ عکاس، نگار امیری و سامان سعیدی؛ اجرای موسیقی و نور، مجید یوسفی؛ طراح پوستر و بروشور و احمدرضا حجارزاده و مهرانگیز قهرمانی؛ امور رسانه هستند.

گفتنی است نمایش «زندگی برای زندگی» از روز یکشنبه، هفتم شهریورماه ساعت 20:15 در مجموعه تئاتر محراب اجراهایش را آغاز می‌کند که تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند برای خرید حضوری بلیت به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان سپه (امام‌خمینی)، مجموعه تئاتر محراب مراجعه کرده یا از طریق تماس با شماره ٠٩٣٥٣٧١٣٦٣١ و سایت تیوال اقدام به خرید و رزرو بلیت بکنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با دو بازیگر نمایش «خبرنگار بی‌خبر»

بداهه، اسلحه بازیگر در اجرای نمایش محیطی است
گفت‌وگو با دو بازیگر نمایش «خبرنگار بی‌خبر»

بداهه، اسلحه بازیگر در اجرای نمایش محیطی است

محمدهادی عطایی و مهدی ضیائیان‌پور، بازیگران اثر اجرایی «خبرنگار بی‌خبر»، تئاتر محیطی را پلی برای آشتی مخاطبان با تئاتر صحنه‌ای دانستند و همچنین بر نقش پُر رنگ بداهه در این گونه نمایشی، تاکید کردند.

|

نظرات کاربران