در حال بارگذاری ...
حسین محب‌اهری در گفت‌وگو با ایران تئاتر خبر داد:

با دو نمایش به روی صحنه بازمی‌گردم

حسین محب‌اهری ضمن اعلام این مطلب که حالش بهتر است از حضور در دو نمایش اثر گروه تئاتر «مستقل» خبر داد

حسین محب‌اهری، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره حضورش در نمایش و بازی در اجرای نمایش «غول بزرگ مهربون» خاطرنشان کرد: کمی حالم خوب نیست. من آمپول تزریق کرده بودم و نگران بودن وسط نمایش نتوانم ادامه بدهم بنا بر این از خانم کاظمی خواهش کردم که یکی از بچه‌ها تمرین کند تا بتواند به جایم بازی کند.

این بازیگر تئاتر ادامه داد: در گروه تئاتر مستقل اساسا هر بازیگری چند نقش را ایفا می‌کند تا با نقش‌های دیگران آشنا شود و بتواند انجام دهد. راستش را بخواهید دل‌نگران این بودم که نتوانم کار را تا آخر انجام دهم.

او درباره هیجانش از دنبال کردن نمایش از روی صحنه هم گفت: من خیلی دلم می‌خواست ببینم بازیگران چگونه کار را انجام می‌دهند و آیا از پس نقش به خوبی بر می‌آیند یا خیر. ما خیلی تمرین کرده بودیم و برایم بسیار این کار اهمیت داشت. بعد که دیدم همه چیز خوب انجام شد خیلی خوشحال شدم.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص رولد دال و همکاری با مریم کاظمی هم تاکید کرد: خوشبختانه مریم کاظمی بسیار با مطالعه و با شناخت کامل بر روی متون و نمایشنامه‌ها کار می‌کند. یادم هست سال گذشته نمایش «رام کردن زن سرکش» را که اجرا می‌کردیم چند انگلیسی در سالن بودند و از خنده روده‌بر شده بودند؛ بسیاری از تماشاگران به خنده آنها می‌خندیدند یعنی مشخص بود که به اجرای درستی از کمدی شکسپیر رسیده بودیم که انگلیسی‌ها آنگونه می‌خندیدند.

محب‌اهری همچنین خبر داد: تا چند روز پیش در همدان مشغول بازی در سریال «علی‌البدل» بودم و فیلمبرداری این سریال که به پایان رسید به تهران بازگشتم.

محب‌اهری درباره بیماری‌اش و کارهایی که در دست اجرا دارد اعلام کرد: باید یک دوره شیمی‌درمانی را بگذرانم، پس از آن یک عمل پیوند مغز استخوان در پیش دارم و ان‌شاء الله بعد از این عمل دو تئاتر را روی صحنه خواهم برد. یکی نمایش «خسیس» است که مریم کاظمی برای بزرگسالان و با یک نگاه متفاوت روی صحنه می‌آورد و دیگری یک نمایش برای کودکان است که برای بچه‌ها بسیار جذاب خواهد بود.  

وی با اشاره به تئاتر کودک تصریح کرد: من عاشق بازی کردن برای کودکان هستم و همیشه خوشحال می‌شوم که بتوانم کاری برای کودکان بازی کنم یل وقتی کاری در این زمینه به من پیشنهاد می‌شود. وقتی هم در حال اجرای کاری برای کودکان هستم شادمانی زیادی دارم و روحیه‌ام بسیار خوب است.

 

  




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران