در حال بارگذاری ...
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند خبر داد

ساخت بزرگ‌ترین پلاتوی استان کرمان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند گفت:‌ بزرگ‌ترین پلاتوی استان کرمان در شهرستان زرند در حال آماده‌سازی است.

سجاد منصوری به ایران تئاتر گفت:‌ شهرستان زرند حدود 10 گروه تئاتر دارد که چهار گروه فعال هستند و در جشنواره‌های مختلف شرکت می‌کنند.

وی زرند را یکی از قطب‌های تئاتر کرمان خواند و ادامه داد: در این شهرستان یک پلاتوی خصوصی داریم که متعلق به یکی از گروه‌هاست اما این پلاتو با توجه به ابعاد و ظرفیتش بزرگ‌ترین پلاتوی استان کرمان خواهد بود.

منصوری درباره ابعاد این پلاتو گفت:‌ این پلاتو در 300 مترمربع با 100 صندلی مبله و ظرفیت 150 نفر با دو اتاق مجزا برای گریم در حال ساخت است. هم‌چنین تجهیزات تخصصی این پلاتو شامل کف سازی ساخت صندلی با طراحی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری متناسب با استانداردهای یک پلاتوی نمایش درجه‌یک اجرایی انجام‌شده است.

وی با اشاره به ساخت این مجموعه توسط شهرداری زرند، تصریح کرد:‌ سوله‌ای در زرند در اختیار یک باشگاه ورزشی بود که قراردادش تمام شد و ما نیز تجهیز و زیباسازی و بازسازی پلاتو را در جهت ساخت پلاتوی نمایش انجام دادیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند که خود نیز به‌عنوان بازیگر و نویسنده و کارگردان در تئاتر فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: این پلاتو تا اواسط مهرماه آماده بهره‌برداری می‌شود و برای افتتاح آن برنامه‌های ویژه‌ای ازجمله دعوت از آقایان علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی داریم .

منصوری در پایان خاطرنشان کرد:‌ از مهندس محمدی شهردار زرند بسیار تشکر می‌کنم که با ما همراهی می‌کنند و رویکردش این است که شهر زیبا به‌وسیله هنرمندان ایجاد می‌شود.

شهردار زرند پیشنهاد راه‌اندازی بوستان هنرمندان را جلوی این پلاتو داده است و هم‌چنین در محوطه این سایت فرهنگی و هنری آمفی‌تئاتر روباز داشته باشیم. در این سایت فرهنگی و هنری سینما، گالری و کافه کتاب خواهیم داشت که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران