در حال بارگذاری ...
در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان شرکت می کند

روایت پیچیده یک کلنگ زنی ساده

مهسا افتحی کارگردان نمایش روایت پیچیده یک کلنگ زنی ساده از حضور این اثر در بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد.

وی به ایران تئاتر گفت: در دوره های قبلی این جشنواره به عنوان بازیگر و مدیر اجرایی حضور داشتم و حالا با پنجمین نمایشی که کارگردانی کردم در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارم.

وی درباره داستان این نمایش تصریح کرد: روایت پیچیده یک کلنگ زنی ساده داستان یک زن کولی فالگیر است که دور سر مردم اسفند می چرخاند و دود می کند و ادعا دارد که می تواند همة آنها را خوشبخت کند، کف بینی میکند، طالع میبیند و... از کارگری می شنود که قرار است در آن محل بزودی مجتمع بزرگی افتتاح شود و او باید آنجا را ترک کند اما زن فالگیر حاضر نیست، محل کاسبی خود را ترک کند زن از کارش تعریف می کند و ادعا دارد کار او برای جامعه بسیار مفید است. کارگران پیمانکار نیز به زن قول می دهند اگر با آنها همکاری کند پس از اتمام پروژه شغل خوبی در مجتمع به آنها خواهند داد. روبان بریده می شود. کلنگ مجتمع زمین می خورد. اما ناگهان با یک تلفن همه چیز به هم میریزد.

در این نمایش میثم سرآبادنی ، امید رجبی، مرجان کرمی بازی می کنند و میلا کریمی مدیر اجرایی این اثر است.

در کارنامه مهسا افتحی بازی در نمایش های نخاله های آزادی طلب ، افسون معبد ، بازمانده ، علامت ، وقتی طبل آخر را محکمتر زدند، نقاب ، شب سگی ، زیر باران از تو میخوانم ، دریافت لوح تقدیر بازیگری در دومین جشنواره تئاتر یاقوتهای سرخ 1391، دریافت لوح تقدیر بازیگری در سومین جشنواره تئاتر استان مرکزی 1391، دریافت لوح تقدیر بازیگری در ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان 1394، دریافت لوح تقدیر بازیگری در هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان 1395 به چشم می خورد.

 

 




مطالب مرتبط

دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 
دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 

در دومین روز از اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، استقبال مخاطبان همراه با قطرات زندگی‌بخش باران پاییزی، میزبان هنرمندان شد. 

|

استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد
استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد

نخستین روز از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، میزبان حضور گرم تماشاگران این شهر از جمله «بلبل دریاچه» بود و شاهد اجرای 23 نمایش با موضوع‌هایی متفاوت و متنوع شد.

|

نظرات کاربران