در حال بارگذاری ...
با مدیریت مصطفی محمودی در هفته‌ چهارم برگزار می‌شود

نقد و بررسی نمایش‌های "مهرواره‌ تئاتر ماه" با حضور تدین صدوق و عبدالعلی‌زاده

نمایش‌های هفته‌ی چهارم از "مهرواره‌ تئاتر ماه" زیر نظر مصطفی محمودی توسط سید علی تدین صدوقی و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند. 

به گزارش دریافتی ایران تئاتر ، نمایش‌های هفته‌ی چهارم از "مهرواره‌ تئاتر ماه" زیر نظر مصطفی محمودی توسط سید علی تدین صدوقی و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش صحنه، سید علی تدین صدوقی؛کارگردان، نویسنده و منتقد تئاتر؛ و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده؛ پژوهشگر، منتقد و سردبیر سایت ایران تئاتر؛ نمایش‌های هفته‌ی چهارم "مهرواره‌ تئاتر ماه" (رپرتوآر تئاتر مراکز استانی حوزه هنری) را مورد نقد و بررسی قرار می‌‌دهند.
در هفته‌ی چهارم از برگزاری دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه" نمایش "خاک شیرین" به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی نجفی از استان قزوین، روز چهارشنبه- 24 شهریورماه، ساعت 19:30- توسط سید علی تدین صدوقی در تماشاخانه‌ی ماه حوزه هنری مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرد.

همچنین جلسه‌ی نقد و بررسی نمایش "بهشت 50 درجه بالای صفر" به نویسندگی مشترک علی حیدری و طیبه نیک‌آزاد و با کارگردانی علی حیدری از استان خوزستان، نیز روز شنبه- 27 شهریورماه، ساعت 18- با حضور علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده در تماشاخانه‌ی ماه، برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود مصطفی محمودی؛ مدرس و منتقد تئاتر؛ مدیریت برگزاری جلسات نقد و بررسی نمایش‌های دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه" را بر عهده‌ دارد.

گفتنی است دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه"(رپرتوآر تئاتر مراکز استانی حوزه هنری) با اجرای 9 اثر نمایشی از برگزیدگان تولیدات مراکز استانی حوزه هنری، از 31مرداد تا 16مهرماه 95 به دبیری توحید معصومی در تماشاخانه‌های "مهر" و "ماه" برگزار می‌شود. 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» نوشته و کار «حسین تفنگدار»

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
نگاهی به نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» نوشته و کار «حسین تفنگدار»

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند

سید علی تدین صدوقی: نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» همان‌گونه که از نامش پیداست، در مورد زنان شاهنامه است تا مردان آن، زیرا حسین تفنگدار در جایگاه نویسنده و کارگردان با این نام‌گذاری درواقع ...

|

نگاهی به کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر»

کتابی برای تربیت مخاطب
نگاهی به کتاب «هنرهای نمایشی؛ روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر»

کتابی برای تربیت مخاطب

سیدعلی تدین‌ صدوقی: دوست قدیمی و خوبم، دکتر حسن پورگل‌محمدی، مدرس، پژوهشگر، نویسنده و کارگردان تئاتر خواست که نقدی بر کتاب او با نام «هنرهای نمایشی؛ روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر» که به ...

|

نظرات کاربران