در حال بارگذاری ...
شهر اهواز میزبان بیست و هشتمین دوره

جشنواره تئاتر استانی خوزستان از 25شهریور آغاز می شود

 بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از ساعت ۱۸ پنج شنبه ۲۵ شهریورماه با نمایش «سیاه و سفید» از دزفول به کارگردانی محمد نادرپور در پلاتو استاد حیاتی مجموعه تالار آفتاب اهواز آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ایران تئاتر ، پنج شنبه 25 شهریورماه ساعت 18 نمایش «سیاه و سفید» از دزفول به کارگردانی محمد نادرپور در پلاتو استاد حیاتی مجموعه تالار آفتاب و ساعت 30/19 نمایش «گرای صفر درجه، نیم درجه به سمت خدا» به کارگردانی سیدمنصور ناصری از اهواز در سالن اصلی تالار آفتاب در قالب این جشنواره اجرا می شوند.
هم چنین روز جمعه 26 شهریور، تالار آینه ساعت 16 میزبان نمایش «پای عشق» به کارگردانی ندا اعتمادی کیا از آبادان خواهد بود و ساعت 18 نمایش «فینیش» به کارگردانی فواد رابحی از خرمشهر در پلاتو استاد حیاتی مجموعه تالار آفتاب اجرا خواهد شد و ساعت 30/19 نمایش «پسر عموها» به کارگردانی امیر زبیدی از بندر امام خمینی(ره) در سالن اصلی تالار آفتاب به روی صحنه خواهند رفت.
در ادامه جشنواره روز شنبه 27 شهریور ساعت 18 نمایش «مثل سرب، مثل ستاره» به کارگردانی سیداسماعیل سخایی از بهبهان در پلاتو استاد حیاتی مجموعه تالار آفتاب و ساعت 30/19 نمایش «سرنوشت نابهنگام زنی که مدام می خندید» به کارگردانی سیاوش عالپور از اهواز در سالن اصلی تالار آفتاب اجرا می شود.
روز یکشنبه 28 شهریور ساعت 16 نمایش «لوتوس خواران» به کارگردانی یاسین پارسامنش از بهبهان در سالن آینه اجرا خواهد شد و ساعت 18 نمایش «اسپرسو» به کارگردانی ایوب بختیاری و نبراس میرابیان از اهواز آخرین نمایشی است که در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان اجرا خواهد شد.
آئین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان روز دوشنبه 29 شهریورماه ساعت 18 در تالار نفت اهواز برگزار خواهد شد.
بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد جوروند و قائم مقامی حسین محمدی از بیست و پنج تا بیست و نهم شهریورماه 1395 در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران