در حال بارگذاری ...
با حضور امین تارخ؛

نیمروز اسکاتلند افتتاح شد

نمایش "نیمروز اسکاتلند" به طراحی و کارگردانی ندا هنگامی با حضور امین تارخ در سالن ارغنون افتتاح شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش "نیمروز اسکاتلند" به طراحی و کارگردانی ندا هنگامی شامگاه پنجشنبه 26 شهریورماه با حضور امین تارخ در سالن ارغنون افتتاح شد.

در آغاز این مراسم که همراه با اجرای پرفورمنسی در محوطه سالن بود؛ امین تارخ با اظهار خرسندی از حضور در این جمع عنوان کرد: ده نفر از هنرجویان کارگاه بازیگری من در این نمایش با ندا هنگامی کارگردان نمایش همراه هستند؛ آنها تجربه نخست خود را پشت سر می گذارند. این اتفاق بسیار خوبی است که آنها می توانند از تجربه و دانش ندا هنگامی و رضا گوران در اجرای این اثر بهره ببرند.

او افزود: از سوی دیگر آغاز کار آنها با اثری از شکسپیر می تواند نویدبخش آن باشد که در آینده کارهای بهتری حضور داشته باشند.

ندا هنگامی کارگردان نمایش نیز در سخنانی کوتاه، از سعید عادل پور تهیه کننده این اثر تجلیل و اظهار امیدواری کرد: از آقای عادل پور که خود یکی از همکلاسی های این هنرجویان است تشکر می کنم که در کنار آنها قرار گرفت و این هنرجویان جوان را به جامعه حرفه ای معرفی کرد. امیدوارم افراد این چنینی در جامعه هنری ما باشند تا از تئاتر و نسل جوان حمایت کنند.

بعد از این سخنان، امین تارخ ربان نمایش را برید و مخاطبان به تماشای این اثر نشسستند. "مکبث" نیمروز اسکاتلند" تازه ترین اثر گروه تئاتر "یرما"، اثر ماندگار ویلیام شکسپیر است.

نگار برلیان، شیدا دوپیکر، پیمان رضایی، رویا رضایی، امیر سمیعی، الهه عبدی، کتایون لطیف، سهیل میرزا آقایی، میلاد مرادی، علی مسلمی، نازنین نادرپور، علی‌رضا گرگانی، مینا همدان در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد. همچنین سعید عادل‌پور تهیه‌کننده، رها جهانشاهی مجری طرح و مدیر تولید و برنامه‌ریز، ندا هنگامی طراح لباس، سارا اسکندری طراح گریم، علی کوزه‌گر طراح نور، فرید یوسفی آهنگساز، مهدی آشنا عکاس، سپهر حیدری‌نژاد دستیار کارگردان، نازنین رفاهی منشی صحنه، نگار خاتمی دستیار لباس، علیرضا و فرید حسینی روابط عمومی و تبلیغات، مهرانگیز قهرمانی مشاور رسانه‌ای دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

گفتنی است؛ نمایش "نیمروز اسکاتلند" به کارگردانی ندا هنگامی ۲۵ شهریور تا ۲۵ مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ارغنون واقع در خیابان نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱به صحنه می‌رود.

شایان ذکر است؛ بلیت‌های این نمایش از طریق سایت تیوال به آدرس اینترنتی http://www.tiwall.com عرضه می‌شود.

 




مطالب مرتبط

نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است
نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است

بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس» با بیان این‌که متن خوب راهنمای بازیگر است، از برتری تئاتر به نسبت سینما، به‌واسطه فرصتی که برای تمرین و کشف ریزه‌کاری‌های نقش به بازیگر می‌دهد، گفتند.

|

نظرات کاربران