در حال بارگذاری ...

«پرتره‌ی مرد ریخته» نقد می‌شود

جلسه نقد و بررسی نمایش "پرتره‌ی مرد ریخته" نوشته و کار آراز بارسقیان و غلام‌حسین دولت‌آبادی روز دوشنبه مورخ ۵ مهرماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در نظر دارد در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنین تلاش برای ارتقاء و پویایی بیشتر تئاتر کشور، در غالب برنامه‌ی "دوشنبه‌های نقد تئاتر" هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

پنجمین برنامه از دور جدید جلسات "دوشنبه‌های نقد تئاتر" در سال 95، به نقد و بررسی نمایش "پرتره‌ی مرد ریخته" نوشته و کار آراز بارسقیان و غلام‌حسین دولت‌آبادی اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در تماشاخانه سنگلج برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، حسن پارسایی؛ منتقد و کارشناس تئاتر همچنین غلام‌حسین دولت‌آبادی و آراز بارسقیان؛ کارگردانان نمایش حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمایش "پرتره‌ی مرد ریخته" که مکاشفه‌ای در زندگی عبدالحسین نوشین است، با بازی  اصغر همت، ساعت 19.30 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت.

 

 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان نمایش «مینی‌بوس»

غلامحسین دولت‌آبادی: باید از مصورسازی تاریخ اجتناب کرد
گفت‌وگو با کارگردان نمایش «مینی‌بوس»

غلامحسین دولت‌آبادی: باید از مصورسازی تاریخ اجتناب کرد

غلامحسین دولت‌آبادی، کارگردان نمایش «مینی‌بوس» با بیان اینکه امروزِ ما همواره به گذشته وابسته است درباره نگارش نمایشنامه‌های تاریخی گفت در پرداختن به درام‌های تاریخی باید از مصورسازی اجتناب کرد.

|

نظرات کاربران