در حال بارگذاری ...
برای همکاری هدفمند میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری

تفاهم نامه ساخت و تجهیز 5 سالن نمایش در کردستان امضا شد

شب گذشته و طی سفر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کردستان ، تفاهم نامه ای برای ساخت ، تجهیز و راه اندازی پنج پلاتو نمایشی در پنج شهر استان کردستان بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کردستان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در این تفاهم نامه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان آن را امضا کردند آمده است که محل اجرای این پروژه ها در شهر های سنندج ، سقز ، مریوان ، بیجار و قروه خواهد بود.

مجری ساخت پلاتو ها شهرداری شهرهای یاد شده هستند که تا پایان سال 95 آن را تکمیل خواهند کرد و بهره برداری از این پلاتو ها بر عهده انجمن هنرهای نمایشی هر شهر خواهد بود.

استانداری کردستان حمایت مادی و معنوی و رفع موانع در زمینه ساخت پلاتو ها و تبلیغات شهری اجراهای آینده را برعهده دارد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز متعهد شده در صورت واگذاری این پلاتو ها به انجمن های هنرهای نمایشی علاوه بر 500 میلیون ریال کمک برای تجهیز ، حمایت معنوی و نظارت بر اجراها، حمایت از اجرای مستمر گروه های نمایشی را انجام دهد.

تفاهم نامه ساخت و تجهیز پنج پلاتو یاد شده همزمان با مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان منعقد شد.




نظرات کاربران