در حال بارگذاری ...
آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی تهران برگزار شد

«چند خوان رستم» و «هنوز کایوس» به فجر معرفی شدند

آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی تهران در روز ۹ مهرماه با حضور مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران و جمعی از مسئولین در شهرستان رباط کریم برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر ، بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر تهران با برگزاری آیین پایانی به کار خود پایان داد. همچنین از میهمانان ویژه این آیین می توان از شبنم مقدمی و بابک حمیدیان از بازیگران تئاتر، سینما، و تلویزیون نام برد. برای شرکت در جشنواره امسال 50 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بازبینی اولیه آنها توسط مجید قربانی، مرتضی رستمی و ایرج افشاری صورت گرفت و از میان این آثار، 11 نمایش برای شرکت در بخش مسابقه برگزیده شدند و به جشنواره راه یافتند. بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر تهران از 3 تا 7 مهر ماه جاری به مدت 5 روز در 7 شهرستان استان تهران برگزار شد و هیأت داوران جشنواره، مهران احمدی، شهرام کرمی و اردشیر صالح پور برگزیدگان خود را به شرح زیر اعلام کردند.

 

1-بخش موسیقی

رتبه دوم: هیات داوران دربخش موسیقی جایزه دوم خود را با اهدای لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون  ریال تقدیم می نماید به آقایان سامان شیر نسب و علی نوجوان  آهنگسازان نمایش «چند خوان رستم» از شهرستان پاکدشت.

رتبه اول: هیات داوران دربخش موسیقی جایزه اول خود را با اهدای لوح زرین و مبلغ شش میلیون  ریال تقدیم می نماید به آقای عباس طباطبایی آهنگساز نمایش «آدم آدم است» از شهرستان بهارستان.

2-بخش طراحی لباس :

هیات داوران دربخش طراحی لباس برگزیده ای ندارد و با اهدای لوح تقدیر و مبلغ دومیلیون  ریال از آقای رضا صفری طراح لباس نمایش «چند خان رستم» از شهرستان پاکدشت تقدیر می نماید.

3- بخش طراحی صحنه

رتبه سوم: هیات داوران دربخش طراحی صحنه جایزه سوم خود را با اهدای لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون  ریال تقدیم می نماید به آقای محمد اعلایی طراح صحنه نمایش «کمد دیواری» ازشهرستان ری.

رتبه دوم: هیات داوران دربخش طراحی صحنه جایزه دوم خود را با اهدای لوح تقدیر و مبلغ  چهار میلیون  ریال تقدیم می نماید به آقای سید محمد رضا حسینی طراح صحنه نمایش «شب بخیر جناب کنت» ازشهرستان بهارستان.

رتبه اول: هیات داوران دربخش طراحی صحنه جایزه اول خود را با اهدای لوح زرین و مبلغ  شش میلیون  ریال تقدیم می نماید به آقای حبیب اله دانش طراح صحنه نمایش « آدم آدم است » از شهرستان بهارستان.

4-بازیگری  زن:

رتبه سوم: هیات داوران دربخش بازیگری زن جایزه سوم خود را با اهدای لوح تقدیر و مبلغ   چهارمیلیون  ریال مشترکا تقدیم می نماید به خانم ها

1-حدیث علیزاده بازیگر نمایش «تجربه های اخیر» از شهرستان ری

2-تیام منیری بازیگر نمایش «کمد دیواری» از شهرستان ری

رتبه دوم: هیات داوران در بخش بازیگری زن جایزه دوم خود را با اهدای لوح تقدیر و مبلغ   شش میلیون  ریال مشترکا تقدیم می نماید به خانم ها

1-مژگان رادفر بازیگر نمایش «هنوز کایوس» از شهرستان ری

2- نگار محمدزاده بازیگر نمایش « آدم آدم است » از شهرستان بهارستان

رتبه اول: هیات داوران در بخش بازیگری زن جایزه اول خود را با اهدای لوح زرین و مبلغ  هشت میلیون  ریال تقدیم می نماید به خانم فریبا رسولی بازیگر نمایش « آدم آدم است » از شهرستان بهارستان.

 

5- بازیگری مرد

تقدیر ویژه: هیات داوران دربخش بازیگری مرد  با اهدای لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون  ریال از آقای علی امیدوار بازیگر نمایش « چرخ بازیگر » از شهرستان شمیرانات تقدیر می نماید.

رتبه سوم: هیات داوران در بخش بازیگری مرد جایزه سوم خود را با اهدای لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون  ریال مشترکا تقدیم می نماید به آقایان:

1-شایان فصیح زاده بازیگر نمایش « هنوز کایوس » از شهرستان ری

2-احسان رحیم دل بازیگر نمایش « چند خان رستم » از شهرستان پاکدشت

3- فریبرز واحدی بازیگر نمایش « آدم آدم است » از شهرستان بهارستان

رتبه دوم: هیات داوران دربخش بازیگری مرد جایزه دوم خود را با اهدای لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون  ریال مشترکا تقدیم می نماید به آقایان

1-طاها محمدی بازیگر نمایش «هنوز کایوس» از شهرستان ری

2-عباس نورمحمدی بازیگر نمایش « آدم آدم است » از شهرستان بهارستان

رتبه اول: هیات داوران دربخش بازیگری مرد جایزه اول خود را با اهدای لوح زرین و مبلغ هشت میلیون  ریال تقدیم می نماید به آقای عباس طباطبایی بازیگر نمایش « آدم آدم است » از شهرستان بهارستان

 

6- نمایشنامه نویسی

هیات داوران ضمن تقدیر از تمامی نویسندگان صاحب نام که آثارشان را در اختیار هنرمندان حاضر در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان تهران قرار داده اند در این بخش برگزیده ای ندارد و با اهدای لوح تقدیر و مبلغ 000/000/6 شش میلیون ریال از آقای علیرضا رحیم دل و احسان رحیم دل نویسندگان نمایشنامه « چند خوان رستم » ازشهرستان پاکدشت تقدیر می نماید.

 

7- بخش کارگردانی

رتبه سوم: هیات داوران در بخش کارگردانی جایزه سوم خود را با اهدای لوح تقدیر و مبلغ  شش میلیون  ریال مشترکا تقدیم می نماید به آقایان:

1-ایلیا عابدینی کارگردان نمایش « ظهور ناگهانی مرگ » از شهرستان ملارد

2-علیرضا رحیم دل کارگردان نمایش « چند خان رستم » از شهرستان پاکدشت

رتبه دوم: هیات داوران در بخش کارگردانی جایزه دوم خود را با اهدای لوح تقدیر و مبلغ  هشت میلیون  ریال تقدیم می نماید به آقای کوروش ولیدی و خانم مژگان رادفر کارگردانان نمایش «هنوز کایوس» از شهرستان ری

رتبه اول: هیات داوران در بخش کارگردانی جایزه اول خود را با اهدای لوح زرین و مبلغ  ده میلیون  ریال تقدیم می نماید به آقای حبیب اله دانش کارگردان نمایش  « آدم آدم است » از شهرستان بهارستان.

 

در راستای حمایت از تولیدات نمایشی در استان تهران و با توجه به رویکرد آموزشی و خلاقانه در نمایش آدم آدم است از شهرستان بهارستان، هیات داوران ضمن تقدیر از این اثر نمایشی ، در راستای مفاد و سیاست های جشنواره بین المللی تئاتر فجر و عنایت به این موازین دو نمایش ایرانی را جهت شرکت در جشنواره فجر به شرح ذیل معرفی می نماید.

1-نمایش «چند خوان رستم» از شهرستان پاکدشت به کارگردانی «علیرضا رحیم دل»

2-نمایش «هنوز کایوس» از شهرستان ری به کارگردانی «کوروش ولیدی و مژگان رادفر»

آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر تهران در ساعت ۱۶ روز 9 مهرماه در فرهنگسرای معلم شهرستان رباط کریم برگزار شد و با اعلام برگزیدگان و تقدیر از آنان به کار خود پایان داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران