در حال بارگذاری ...
سعید امیر سلیمانی عنوان کرد:

اجرای درباره تصویرت از من تجدید نظر کن ، پر انرژی است

سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت که به همراه دخترش کمند امیرسلیمانی به تماشای درباره تصویرت از من تجدید نظر کن، نشست، گفت: این نمایش پر از انرژی است و از تماشای آن خسته نشدم.

به گزارش ایران تئاتر این بازیگر گفت: با وجود اینکه زمان نمایش کوتاه نیست و زبان های فارسی و انگلیسی در آن هست اما اصلا مخاطب از تماشای چنین اثری خسته نمی شود. 
وی افزود: این‌ اثر مرز بین واقعیت و نمایش بود که‌هر کدامشان جذابیت های خاص خودشان را دارند. یعنی در طول اجرا مخاطب با خودش می گوید اگر قصه ای که روایت می شود ،  واقعی باشد یک نوع جذابیت دارد و اگر نمایش باشد ،به شکل دیگری جذاب است. در هر حال این اثر،  نمایشی با ایده نو و تازه است.  
 گروه بازیگران این نمایش بینافرهنگی متشکل از آروند دشت آرای از ایران، مارین ون هولک از هلند، آروشا بیگی از ایران، مالته شولتز از آلمان، دیبا خاتمی از ایران، میخائیل بلوس از هلند، استوارت دنیسون از انگلستان و آزاده میرزایی از ایران هستند.
بنابراین گزارش درباره تصویرت از من تجدیدنظر کن جدیدترین اثر کمپانی هنرهای اجرایی ویرگول است  و‌  پس از ایام عزاداری روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر نیز  در سالن چارسو تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت. 
هم چنین تاکنون مهمانانى نظیر گلاب آدینه، آتیلا پسیانى، لوریس چکناواریان، رضا کیانیان، محمدعلی ابطحی، شیرین بینا، امید نعمتى، ماکان اشکوارى، یارتا یاران ، ابراهیم اصغرزاده، هادی خانیکی، فرزانه طاهری، مینو مرتاضی، حافظ موسوی، فریدون مجلسی، احسان شریعتی، شیوا دولت آبادی، محمود حسینی زاد، لیلی فرهادپور، مرضیه وفامهر، شهاب طباطبایی، پوریا عالمی، احمدرضا دالوند، جواد طوسی، ناصر صفاریان، ژاله صامتی، هانا کامکار، رضا سرور، حافظ آهی، مونا زندی حقیقی، شبنم فرشادجو، میترا الیاتی، اسدالله امرایی، آیدا عمیدی، بهاره رضایی، مسعود دلخواه، خداداد جلالی، علی زرینی ، خسرو نقیبی، بهرام افشاری، حمیدپورآذری، مهشاد مخبری و.. به تماشای این نمایش نشستند.

 




مطالب مرتبط

آیین نکوداشت زنده‌یاد جعفر والی برگزار شد

در ستایش کسی که صحنه برایش مقدس بود
آیین نکوداشت زنده‌یاد جعفر والی برگزار شد

در ستایش کسی که صحنه برایش مقدس بود

ایرج راد در آیین نکوداشت هنرمند فقید جعفر والی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت زنده‌یاد والی در تمام زمینه‌ها عاشق تئاتر بود و همه نیز او را دوست داشتند. او فعالیت‌های زیادی را به انجام رساند و خصوصیات بسیار خاصی داشت که ازجمله آن‌ها ریزبینی، دقت، ...

|

آروند دشت‌آرای مطرح کرد

«آواز عاشقانه دختر دیوانه»؛ زیستن در جهانی که بَزک شده است
آروند دشت‌آرای مطرح کرد

«آواز عاشقانه دختر دیوانه»؛ زیستن در جهانی که بَزک شده است

آروند دشت‌آرای، کارگردان نمایش «آواز عاشقانه دختر دیوانه» با بیان این‌که ما در جهانی زندگی می‌کنیم که همه چیز در آن بَزک می‌شود، گفت این نمایش شبیه وسو‌سه‌ای است که ما در جریان روزمرگی جامعه امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، به تعبیری وسوسه امروزین و بَزک‌گونِ بیشتر ...

|

نگاهی به نمایش «پدر» نوشته فلوریان زِلِر و کار آروند دشت‌آرای

سرما صحنه را در برمی‌گیرد
نگاهی به نمایش «پدر» نوشته فلوریان زِلِر و کار آروند دشت‌آرای

سرما صحنه را در برمی‌گیرد

علیرضا نراقی: هنگام خواندن نمایشنامه «پدر» نوشته فلوریان زِلِر که توسط ساناز فلاح‌فرد به فارسی ترجمه شده است، یکی از نقاط قوت متن که به‌سرعت خود را نمایان می‌کند، ایجاز زبان و فنی بودن ...

|

نظرات کاربران