در حال بارگذاری ...
در کرمانشاه روی صحنه می رود

سعید نوروزی از اجرای دقایقی با رضا خبرداد

نمایش دقایقى با رضا با دراماتورژی، طراحی و کارگردانی سعید نوروزى در کرمانشاه روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر، نوروزی در یادداشتی درباره اثر نوشته است: چه عظمتی است اینجا! چه هیاهویی! و چه آرام بخشه اینجا!  وای که چه دست نوازشگری داره صاحب اینجا!

خدایا !بارالها! روان و جاودان باد رونق این رود رحمت...

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: این همه آدم تو حریم امن حرم، هر آدم خواسته ای و آرزویی تو خلوتش..

تخیلش توی مخیله نمی گنجه ... هرکسی بیخبر از اینکه بغل دستیش ، گره زندگیش با باز نشدن گره کنار دستیش باز میشه....

این نمایش در بخش مسابقه یازدهمین جشنواره ى سراسرى تئاتر رضوى حضور داشت و شبنم مبارکى تهیه کننده و مدیر تولید این نمایش به نویسندگی على میرزا عمادى است. دقایقی با رضا تولید شده در گروه تئاتر کلهر کرمانشاه است.

بازیگران  این اثر منصور میخ بُر ،فریبا صادقیان ،سعید نوروزى ،على حسن نورى، افشین سلطانى ،شیما حیدری، حُسنا نظرآبادى ، سیده آرمینه شادرام،  پارسا رضایى هستند.

این نمایش یکى از پنج اثر معرفى شده‌ی هیئت‌داوران (بدون اولویت) به مرکز هنرهاى نمایشى جهت حمایت و اجراى عموم در استان مربوطه است و دیگر عوامل آن طراح صحنه، لباس و نور سعید نوروزى، طراح اعلان و برنوشت علیرضا الهى، موسیقى شبنم مبارکى، دستیار کارگردان افشین سلطانى، مدیر صحنه مهدى نجاتى، منشى صحنه سیده آرمینه شادرام، دستیار صحنه مهدى چراغى، فیلم سامان آریانپورو  مسعود پاریاب، عکس سمیرا حضرتیان، مدیر مسئول گروه سعید نوروزى هستند.

هم چنین طراحى میزانسن این نمایش بر أساس طراحى صحنه آن بنیان نهاده شده و این اثر با بسترى رئالیستى (واقع گرا) از شیوه هاى مینى مالیستى (کمینه گرا) و سمبولیسم (نماد گرایانه) در پیشبرد اهداف خود سود می برد و در اجرای عمومی نسبت به اجراى جشنواره ى رضوى، دو نفر از بازیگران نمایش تغییر کردند و مدت زمان اجرا ده دقیقه کمتر شده است.

دقایقی با رضا از ١١ تا ٣٠ آبان ١٣٩٥ ساعت 16 به مدت 70 دقیقه به جز روزهاى تعطیل در کارگاه نمایش تئاتر شهر کرمانشاه اجرا می شود.

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران