در حال بارگذاری ...
منوچهر والی‌زاده از تک‌بازیگر «همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» گفت:

هنر تئاتر باید ذاتی باشد و بیتا معیریان ذاتا بازیگر است

منوچهر والی‌زاده؛ پس از تماشای نمایش «همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» گفت: افتخار می‌کنم و خدا را شاکرم که به من عمری داد تا بتوانم کار این جوان مملکتم را ببینم.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، شب گذشته منوچهر والی‌زاده؛ پیشکسوت نامدار عرصه دوبله و گویندگی، در سالن انتظامی به تماشای نمایش «همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» نوشته محمد چرمشیر و کار وحید نفر نشست و گفت: «افتخار می‌کنم و خدا را شاکرم که به من عمری داد تا بتوانم کار این جوان مملکتم را ببینم. نمی‌دانم ‌به چه زبانى بگویم که حظ کردم. ما کلاس‌هاى هنرپیشگى زیادى داریم، دانشگاه داریم، استادان خوبى داریم و از آنها تشکر می‌کنم، ولى هنر هنرپیشگی و هنر تئاتر باید ذاتى باشد. نه استاد می‌خواهد، نه کلاس. باید در ذات انسان باشد که خدا را شکر  بیتا معیریان ذاتا بازیگر است خدا ان‌شاءالله آقاى بیتا معیریان را زنده نگه دارد و شاکرم از خدا که به من این افتخار را داد تا با ایشان دوستى دیرینه‌اى داشته باشم و افتخار می‌کنم که ایشان فرزند هنرمندی به نام بیتا دارند».

همچنین عزت‌الله رمضانی‌فر؛ بازیگر سینما و تئاتر ـ از دیگر مهمانان این اجرا بود.

در «همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری»، بیتا معیریان به‌عنوان تنها بازیگر نمایش، ایفای نقش می‌کند و تهیه‌کنندگی این نمایش را مانی طرلانی بر عهده دارد.

عوامل دیگر نمایش عبارتند از: بهنام معیریان(طراح گریم)، مژگان رضایی‌چله(مجری گریم)، محمد شکری (دستیار کارگردان)، مهدی پناهی(دستیار صحنه)، سهیل مخبری(موسیقی/ از آلبوم دروج)، هومن عین‌اللهی، ابراهیم عزیزی(طراح پوستر و بروشور)، نیکزاد تولایی(عکاس و فیلمبردار)، هومن عین‌اللهی(ساخت تیزر)، احمدرضا حجارزاده (امور رسانه)، امیر قالیچی(تبلیغات مجازی).

این نمایش مونولوگی به مدت 45 دقیقه است که وحید نفر، برخلاف متن اصلی،کاراکتر مرد را به زن تغییر داده است.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 19:30 یا به سالن انتظامی خانه هنرمندان مراجعه و یا بلیت این اثر را به‌صورت اینترنتی از سایت تیوال خریداری کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش میهمان جشنواره فجر

وحید نفر: «دور»؛ روایتی کمدی-تراژیک از تأثیر جنگ بر زندگی آدم‌هاست
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش میهمان جشنواره فجر

وحید نفر: «دور»؛ روایتی کمدی-تراژیک از تأثیر جنگ بر زندگی آدم‌هاست

وحید نفر، کارگردان نمایش «دور» که در بخش میهمان چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد، این اثر را روایتی کمدی-تراژدی از تأثیر جنگ بر زندگی آدم‌ها معرفی کرد.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «دور»

وحید نفر: تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «دور»

وحید نفر: تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد

وحید نفر، نویسنده و کارگردان نمایش «دور» با بیان اینکه تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد، گفت اینکه تماشاگر با رضایت و با یک فضای ذهنی متفاوت از زمانی که وارد سالن شده است، از سالن اجرا خارج شود، از فاکتورهای موفقیت یک نمایش به شمار می‌رود.

|

نظرات کاربران