در حال بارگذاری ...
امروز درتالار هنر

زنگ اجرای تئاتر با حضور شهردار اصفهان نواخته می شود

زنگ تئاتر نمایش " بچه های خاکستری" با حضور شهردار اصفهان در تالار هنر نواخته می شود

به گزارش دریافتی ایران تئاتر ،  آیین  نواختن زنگ تاتر نمایش "بچه های خاکستری" به کارگردانی امید نیاز  جمعه  7 آبان  ساعت 17:30  با حضور دکتر مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان وجمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تاتر   در تالار هنر برگزار می شود.

 محمد رضا رهبری در این خصوص گفت: فصل جدیدی از اجرای نمایش های تالار هنر با اجرای دو نمایش " بچه های خاکستری" و  " چند درجه سو تفاهم در مقیاس اتللو"  که سالهای گذشته اجراهای موفقی را پشت سر گذاشته اند و دوباره به درخواست های متعدد هنرمندان مخاطبان و علاقمندان به صحنه می روند؛ آغاز  می شود  و امیدواریم بدون توقف شاهد اجراهای مداوم تاتر بر صحنه های تالار هنر و دیگر صحنه های تاتر شهر باشیم.

رهبری افزود: نمایش "بچه های خاکستری "  به کارگردانی امید نیاز  به موضوع کودکان کار می پردازد و با توجه به اهمیت این موضوع  آیین زنگ تاتر این نمایش با حضور شهردار اصفهان نواخته می شود .

بچه های خاکستری روایتگر داستان زندگی چند کودک  خیابانی است، بچه هایی که در خیابان کار می کنند وشب ها برای خواب به خانه ی مردی به نام اردشیر می روند  که خود را صاحب کودکان می داند ؛ و ماجرای از آنجا شروع می شود که یکی از بچه ها پول ها را گم کرده  و بچه ها می ترسند .....

عوامل نمایش شامل  امید نیاز طراح و نویسنده  ، آتنا جعفری دستیار کارگردان،  و بازیگران ابراهیم رحمانی، کیانا شهنام نیا، فرزاد کریمی، بهادر محمدی، رضا اسدی، نگار شاه سیا، نوید مؤمنی و

دینا مصلی هستند.

نمایش" بچه های خاکستری " 7 تا 25 آبان ماه ساعت 17:45 در سالن اصلی تالار هنر به صحنه می رود.

 




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با کارگردان راه‌یافته به بخش مسابقه تئاتر ایران فجر42

امید نیاز: جشنواره فرصتی برای نگرش به انواع متفاوت تئاتر است
گفت‌و‌گو با کارگردان راه‌یافته به بخش مسابقه تئاتر ایران فجر42

امید نیاز: جشنواره فرصتی برای نگرش به انواع متفاوت تئاتر است

امید نیاز، کارگردان نمایش «سندروم بولونیا» می‌گوید نمایشی که از تصویر غنی نباشد و نتواند زیبایی بصری داشته باشد، مورد استقبال تماشاگران قرار نمی‌گیرد.

|

نظرات کاربران