در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه در تماشاخانه سنگلج

نمایش «خسوف» پذیرای هنرمندان خواهد بود

نمایش «خسوف» به نویسندگی ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی و کارگردانی مشترک شقایق فتحی و ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی ۱۳ آبان‌ماه پذیرای هنرمندان می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «خسوف» به نویسندگی ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی‌ و کارگردانی شقایق فتحی و ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی‌ روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان‌ماه ساعت ۱۹ و در تماشاخانه سنگلج پذیرای هنرمندان خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: حشمت عسگری که هم‌اینک معلم بازخرید آموزش‌وپرورش است از کودکی نزد پدرش تعزیه‌خوانی می‌کرد و بعد از سال‌ها نسخه‌نویسی چیره‌دست و اشقیاء‌خوانی به‌نام گشته است. در مقطعی از زندگی او دچار شک و تردید می‌شود و همین مقدمه مخاطرات عجیبی است که سرنوشتی متفاوتی را برای او رقم می‌زند.

نمایش «خسوف» به نویسندگی ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی‌ و کارگردانی مشترک شقایق فتحی و ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی‌ که اجرای خود را از روز یکشنبه ۲۵ مهرماه آغاز کرده است روز جمعه ۱۴ آبان‌ماه به اجرای خود پایان می‌دهد.




مطالب مرتبط

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران