در حال بارگذاری ...
از 18 آبان در اصفهان آغاز می شود

کارگاه نمایشنامه‌نویسی ایوب آقاخانی با حضور نویسندگان 6 استان

ایوب آقاخانی برای برگزاری کارگاه‌ سراسری نمایشنامه‌نویسی از ۱۸ آبان‌ماه به حوزه هنری استان اصفهان می‌رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، با توجه به برگزاری کارگاه‌های سراسری نمایشنامه‌نویسی از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، ایوب آقاخانی نمایشنامه‌نویس و مدرس دانشگاه، برای برگزاری کارگاه منطقه‌ پنج، به استان اصفهان می‌رود.

 لازم به ذکر است در این کارگاه، نویسندگانی از استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و اصفهان از تاریخ 18 تا 20 آبان ماه تحت نظارت ایوب آقاخانی به پرداخت ایده‌های نمایشی خود خواهند پرداخت.

پیش‌ازاین نیز، نصراله قادری از 6 تا 8 آبان ماه در حوزه هنری استان یزد، به‌عنوان میزبان منطقه‌ یک، کارگاه نمایشنامه‌نویسی مرحله‌ اول از کارگاه‌های سه مرحله‌ای را برای نویسندگان 6 استان برگزار کرد.

همچنین دکتر سعید اسدی، نادر برهانی‌مرند و سید حسین فدایی حسین نیز طی هفته‌های آتی، کارگاه‌های مرحله‌ اول از سری کارگاه‌های سراسری مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری را به میزبانی استان‌های قزوین، کردستان و خوزستان برگزار می‌کنند.

شایان‌ذکر است کارگاه‌های سراسری نمایشنامه‌نویسی حوزه هنری به منظور تولید نمایشنامه‌های بومی در راستای اهداف و اندیشه‌های حوزه هنری برای اجرای عمومی در شهرهای مختلف در 5 منطقه‌ استانی طی سه مرحله برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است
نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است

کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»، با حضور در «ایران تئاتر»، از موضوع، شیوه اجرایی، فرم و ریخت این اثر اجرایی گفتند که این روزها در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.

|

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

 نمایش «نوزده، نود و نه»، به کارگردانی ایوب آقاخانی و تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با موضوع ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران