در حال بارگذاری ...
با حضور منصور براهیمی و جمعی از اساتید دانشگاه‌ها آغاز می شود

اجرای مجدد «حلاج گفت: امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا» در تماشاخانه سه‌ نقطه

نمایش «حلاج گفت: امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا» نوشته نیما دهقانی و کارگردانی زهره بهروزی نیا با حضور منصور براهیمی پژوهشگر، استاد دانشگاه و از اساتید مطرح ادبیات نمایشی ایران و همچنین جمعی از استادان دانشگاه‌های سراسر کشور، اجرای مجدد خود را از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه جاری آغاز می‌کند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «حلاج گفت: امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا» که در سال 90 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت و با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد، پس از حضور در فستیوال‌های مهم و معتبر تئاتر دنیا و دریافت جوایز متعدد از این فستیوال‌ها، اجرای مجدد خود را با تقویت و تغییر شیوه اجرایی و همچنین بهره‌گیری از تجارب بین‌المللی به‌دست‌آمده، از ساعت 18 روز دوشنبه 17 آبان ماه امسال در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه ‌نقطه آغاز می‌کند.

بر پایه این گزارش عواملی که در اجرای نمایش «حلاج گفت: امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا» همکاری می‌کنند عبارت‌اند از: نویسنده: نیما دهقانی، کارگردان: زهره بهروزی نیا. بازیگر و بازی دهنده عروسک: مهرنوش شریعتی، دستیار کارگردان: هادی بادپا، طراح صحنه: رامین سیار دشتی، طراح نور: رضا بهجت، آهنگسازان: بهزاد عبدی و فرزاد فضلی، طراح لباس: زهره بهروزی نیا، عکس: محمدامین بهروزی نیا، طراح اقلام تبلیغاتی: رامین سیار دشتی، مشاور اطلاع‌رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی، امور ارتباطات رسانه‌ای: روابط عمومی سه‌نقطه (ندا الماسیان تهرانی) با سپاس از زهرا شایان فر، اطلاع‌رسانی و تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان (نساء نیکو- لاله محمودی) و زهرا نجفی.

نمایش «حلاج گفت: امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا» با مدت زمان 40 دقیقه وب‌های بلیت 20 هزارتومان تا روز جمعه 19 آذرماه به روی صحنه خواهد بود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند از طریق لینک: http://www.tiwall.com/theater/halaj-goft و یا تماس با شماره تلفن: ۸۸۹۵۲۴۴۰ نسبت به رزرو و تعیین صندلی خود اقدام کنند.

 

 




مطالب مرتبط

با اعلام ستاد خبری جشنواره بین‏‌المللی تئاتر فجر

چکیده‏ مقالات برگزیده سمینار بین‏‌المللی معرفی شدند
با اعلام ستاد خبری جشنواره بین‏‌المللی تئاتر فجر

چکیده‏ مقالات برگزیده سمینار بین‏‌المللی معرفی شدند

هیئت داوران سمینار چهل‌‎ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، متشکل از محمدباقر قهرمانی، اصغر فهیمی‌‏فر و منصور براهیمی 18 چکیده مقاله برگزیده این بخش را معرفی کرد.

|

نظرات کاربران