در حال بارگذاری ...
حضور گروههای ایرانی در جشنواره های بین المللی ادامه پیدا می کند؛

ویتسک؛ از کرمان تا لهستان

نمایش ویتسک به کارگردانی آرمین قطبی برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر " تالیزمان" راهی لهستان می شود.

نمایش ویتسک به کارگردانی آرمین قطبی برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر " تالیزمان" راهی لهستان می شود.

به گزارش ایران تئاتر، این جشنواره که از تاریخ بیست و ششم آبان لغایت اول آذر ماه سال جاری در لهستان برگزار می شود، هر ساله میزبان گروهای مستقل تئاتری است که خلاقیت و نوآوری از ویژگیهای اصلی آثارشان محسوب می شود و در این دوره گروه بوتیا آل یکی از شرکت کنندگان آن خواهد بود.

امین شجاعی سرپرست گروه تئاتر "بوتیا آل" در خصوص حضور تئاتر ویتسک در این جشنواره به ایران تئاتر گفت: هیئت انتخاب آثار این جشنواره سال گذشته پس از تماشای تئاتر ویتسک در جشنواره "صحنه رنگی" آلمان، علاقه مند به دعوت از این اثر برای شرکت در جشنواره مذکور شدند.

شایان ذکر است تئاتر ویتسک اثر گروه تئاتر بوتیا آل پیش از این در کشورهای آلمان، ترکیه و اسپانیا نیز به روی صحنه رفته است. این اثر بر اساس نمایشنامه ویتسک اثر گئورگ بوشنر نویسنده فقید آلمانی با ترجمه ناصر حسینی مهر تولید شده است.

محمد رضا رمضانی نژاد، امیر نوروزی، شعله کوهستانی، آرمین قطبی بازیگران این نمایش هستند. همچنین امین شجاعی، حسام اسدی، میثم سجادی مدبری، آرش اخلاقی زاده، مریم ترشیزی، مهدی رئیس زاده و فرانک گودرزی عوامل اجرایی و پشت صحنه ویتسک را تشکیل می دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران