در حال بارگذاری ...
با حضور مدیران تئاتری پایتخت

«عاشقانه برای عباس» به پایان رسید

«نمایش عاشقانه‌ برای عباس» با حضور مدیرعامل خانه هنرمندان و رئیس تماشاخانه ایرانشهر، مدیرکل نمایش خانگی و مدیرکل هنرهای نمایشی به اجرای خود پایان داد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، شب گذشته نمایش «عاشقانه برای عباس» به کارگردانی سید علی موسویان و با بازی فرزین صابونی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی و...، که از 28 مهرماه در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی اجرای خود را آغاز کرده بود، با حضور مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایران‌شهر، مهدی شفیعی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی و حسین پارسایی دبیر شورای سیاست‌گذاری تماشاخانه ایرانشهر و مدیرکل نمایش خانگی، حسین مسافر آستانه و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه به اجرای خود پایان داد.

همچنین پیش‌تر نیز خانواده محرم ترک اولین شهید مدافع حرم، خانواده شهید مصطفی صدرزاده، قدیر سرلک، نیز به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

 




مطالب مرتبط

داور جشنواره تئاتر منطقه‌ای مطرح کرد

حسین مسافرآستانه: جشنواره زمینه‌ساز تعامل حرفه‌ای هنرمندان با یکدیگر است
داور جشنواره تئاتر منطقه‌ای مطرح کرد

حسین مسافرآستانه: جشنواره زمینه‌ساز تعامل حرفه‌ای هنرمندان با یکدیگر است

حسین مسافرآستانه یکی از داوران بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز می‌گوید این رویداد به خوبی می‌تواند گروه‌های استانی را با یکدیگر مواجه کند و باعث تعامل حرفه‌ای هنرمندان با یکدیگر و زمینه‌ساز بهره‌مندی اهالی تئاتر در مناطق مختلف کشور از تجربه‌های دیگر ...

|

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

نظرات کاربران