در حال بارگذاری ...
گروه تئاتر لیو با همکاری محمدرضایی‌راد برگزار می‌کند:

هفتمین فستیوال مستقل مونولیو؛ فیگورها

هفتمین فستیوال مونولیو که به اجراهای نمایش های مونولوگ و مونودرام اختصاص دارد، از روز چهارشنبه ۲۶ آبان با اجرای دو نمایش «سکوت گرد» و «آخرین تپۀ سرخ» کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، این دوره از فستیوال مونولیو که با همکاری و مدیریت هنری محمدرضایی راد نمایشنامه نویس و کارگردان معاصر تئاتر و با عنوان فرعی فیگورها برگزار می‌شود، شامل اجرای ده نمایش جدید است که همگی طی فرایندی آموزشی، در کارگاه نمایشنامه نویسی محمد رضایی راد شکل گرفته و برای اجرا آماده شده اند. ویژگی مشترک همه این نمایش‌ها این است که با ایده گرفتن از یک شخصیت تاریخی یا حقیقی نوشته شده‌اند، هر چند که همگی نمایشنامه‌هایی خیال پردازانه هستند و رویکردی مستند ندارند. هفتمین فستیوال مستقل مونولیو با اجرای 2 نمایش در چهارشنبه پایانی هر ماه، در سالن «موج نو» برگزار می‌شود و تماشاگران در هر سانس، با خرید یک بلیت شاهد هر دو نمایش خواهند بود.

اولین روز این فستیوال در تاریخ 26 آبان ماه به اجرای دو نمایش «سکوت گرد» نوشته پویا پیرحسینلو به کارگردانی پویا شهرابی و بازیگری نیما شهرابی و نمایش آخرین «تپه سرخ» نوشته هادی خانمحمدی به کارگردانی عرفان خلاقی و بازی حسام حسینی اختصاص دارد که در دو سانس ۱۸ و ۲۰ اجرا خواهند شد.
علاقمندان جهت تماشای این مونولوگ‌ها برای تهیه بلیت می‌توانند علاوه بر سایت تیوال، نیم‌ساعت پیش از شروع نمایش برای خرید حضوری بلیت به سالن موج نو (خیابان شریعتی، ابتدای خیابان میرداماد، خیابان رودبار شرقی، پلاک 57) مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران