در حال بارگذاری ...
انتشار تازه‌ترین شماره فصلنامه علمی و پژوهشی تئاتر

شماره ویژه زمستان 1394 منتشر شد

تازه‌ترین شماره فصلنامه علمی و پژوهشی تئاتر با مطالبی از محمدرضایی راد، سید مصطفی مختاباد و... منتشر شد.

شماره 63 فصلنامه علمی و پژوهشی تئاتر ویژه زمستان 1394 بر روی دکه روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند در شماره جدید فصلنامه علمی و پژوهشی تئاتر، مقالاتی با عناوین پدیدارشناسی مکان در نمایشنامۀ «گزارش خواب» نوشته محمدرضایی راد، «با تمرکز بر آرای گاستن باشلار در بوطیقای فضا» نوشته سید مصطفی مختاباد و علی رویین، «هندسه فضا در تئاتر باوهاوس»(با تأکید بر نمایش «باله سه‌گانه» اثر اسکار اشلمر) نوشته معصومه علی نژاد، «تئاتر کاربردی و بازسازی شرایط جنگ در مناطق عملیاتی» نوشته حسن فدایی حسین و محمدعلی خبری، «بررسی مواجهه خود و دیگری در نمایشنامه جنگ مشرق و مغرب» نوشته گریگور یقیکیان و... بخوانند.

 شماره 63 فصلنامه علمی و پژوهشی تئاتر، ویژه زمستان 1394 با مدیرمسئولی مهدی شفیعی و سردبیری دکتر سید مصطفی مختاباد و با بهای 8000 هزار تومان برای علاقه‌مندان حوزه تئاتر به چاپ رسیده است.

گفتنی است به‌تازگی فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه علمی و پژوهشی تئاتر منتشر شده که بر اساس آن، محققان و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را منطبق با شیوه‌نامه ارائه‌شده تهیه و به‌صورت کامل همراه با چکیده و عنوان انگلیسی به نشانی اینترنتی ft.drama@gmail.com ارسال کنند.




نظرات کاربران