در حال بارگذاری ...
درفراخوان یک جشنواره کودک و نوجوان اعلام شد

حمایت 60 میلیون تومانی جشنواره میکرو تئاتر چین از شرکت کنندگان ایرانی

به گزارش ایران تئاتر، مدیر انجمن توسعه آموزشی و خلاقیت هنری تایوان طی فراخوانی که در اختیار ایران تئاتر گذاشته است از آثار نمایشی برای حضور در جشنواره میکرو تئاتر چین دعوت کرد.

به گزارش ایران تئاتر در این فراخوان اعلام شده کلیه گروه هایی که تولیداتی برای کودکان 3تا 9 سال دارند می توانند داوطلب شرکت در این جشنوراه باشند.

گروه های انتخاب شده  طی دو ماه در 4 شهر چین اجرا خواهند داشت که هر گروه موظف است در این مدت 32 نوبت اجرا داشته باشند(8 اجرا برای هر شهر طی دو هفته).گروه ها برای هر اجرا مبلغ 4000 یوان و در کل مبلغ 128000 یوان معادل 60 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

طبق فراخوان کلیه هزینه ها شامل اسکان، سفر به چین و حمل و نقل برای اجراها بر عهده شرکت اجرایی خواهد بود. این جشنواره که به میزبانی شهر «شن زن» و مجموعه «قلعه کوچک نارنجی» برگزار می شود گروه هایی 4 نفره را پذیرا خواهد بود که بتوانند با اجراهایی با کیفیت به مدت دو ماه در چین برنامه اجرا کنند.

دوره های اجرایی آینده این جشنواره از ماه مارچ(اسفند) پیش رو آغاز خواهد شد و تا دسامبر(دی) آینده ادامه خواهد داشت که هر گروه می تواند با توجه به شرایط خود برای هر کدام از این زمان ها -در بازه های دو ماهه- اعلام آمادگی کند. همچنین زمان اجراها بین 45-60 دقیقه باشد. بازبینی آثار از طریق فیلم و عکس های ارسالی خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای دستیابی به اطلاعت دقیق با ایمیل مدیر انجمن توسعه آموزشی و خلاقیت هنری تایوان در ارتباط باشند: shumingju@gmail.com




مطالب مرتبط

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود
پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود

کتاب «گامبی وزیر» نوشته والتر تویس به نمایش موزیکال تبدیل می‌شود. پیش‌تر بر اساس این رمان، شبکه نتفلیکس یک مجموعه کوتاه تولید کرده بود که جزو آثار پرمخاطب و موفق سال 2020 به شمار می‌رود.

|

نظرات کاربران