در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان استان کرمان رخ داد:

زرند صاحب تماشاخانه شد

با حضور استاندار،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر،پلاتو (تماشاخانه) شهرستان زرند افتتاح و به بهربرداری رسید .

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم افتتاح این تماشاخانه ، گفت: علاوه بر این پلاتو که  امروز در شهرستان زرند افتتاح و به بهربرداری رسید، پلاتوهای شهرهای رفسنجان و سیرجان نیز ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی افزود: تجهیز این سه پلاتو در حال انجام است.

محمد محمدی، شهردار زرند نیز در این مراسم در سخنانی  گفت: این پلاتو (تالار نمایش) کمتر از شش ماه و در راستای اقتصاد مقاومتی به بهره برداری رسید.

وی افزود: یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال اعتبار برای محوطه سازی و تجهیز امکانات این تماشاخانه هزینه شده است.

محمدی گفت: بوستان هنرمندان نیز توسط شهرداری احداث و در کنار این تالار نمایش، امکاناتی نظیر فرهنگسرا، آموزشگاه هنری و سینما راه اندازی می شود.

تفاهم نامه ساخت شش پلاتوی نمایش در شهرهای استان کرمان از جمله تفاهم هایی بود که سال گذشته بین وزیر وقت  فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کرمان ،و با پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امضا گردید.

با امضای این تفاهم نامه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان در ساخت شش پلاتوی نمایش در شهرهای رفسنجان، سیرجان، زرند، بم، دو پلاتو در شهر کرمان با یکدیگر همکاری کردند که کار اجرایی ساخت این تماشاخانه ها از سوی استانداری به شهرداری های شهرهای یاد شده،سپرده شد .

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران