در حال بارگذاری ...
با حضور استاد بهروز رضوی، حمیدرضا نعیمی و راما قویدل؛

ورکشاپ های رایگان در مجموعه «کنش معاصر»

ورکشاپ های رایگان یک‌روزه، با ظرفیت محدود و رزرو قبلی در مجموعه فرهنگی و هنری «کنش معاصر» برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، این ورکشاپ ها در تماشاخانه پایتخت مجموعه «کنش معاصر» با حضور استاد بهروز رضوی، حمیدرضا نعیمی و راما قویدل برگزار می‌شود.

برنامه ورکشاپ ها شامل «مدخلی به گویندگی» با استاد بهروز رضوی سه‌شنبه 16 آذر ساعت 11 تا 13، «مبانی کارگردانی» با حمیدرضا نعیمی و «چگونه وارد سینما شویم؟» با راما قویدل چهارشنبه 17 آذر ساعت 11 تا 13 خواهد بود.

تماشاخانه «پایتخت» زیرمجموعه موسسه فرهنگی و هنری «کنش معاصر» است. ورکشاپ ها در این موسسه با هزینه‌های اندک و با حضور اساتید صاحب نام عرصه هنر، جهت استعدادیابی علاقه‌مندان برگزار می‌شود تا بستری برای حضور و فعالیت هنرجویان مستعد در دوره‌های آموزشی تخصصی فراهم شود. این موسسه و تماشاخانه «پایتخت» به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از آن، اهداف بلندمدتی در زمینه‌های فرهنگی و هنری به‌خصوص هنرهای نمایشی دارند که به‌مرور اجرا خواهد شد.

ورکشاپ های رایگان تماشاخانه «پایتخت» در مجموعه «کنش معاصر»، در خیابان طالقانی، بین سرپرست و فریمان، شماره 542 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 66404131 و 66409213 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است
گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است

حمیدرضا نعیمی، داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز، تئاتر کردی را همچون درختی استوار می‌داند که بر خاک این مرز و بوم ریشه تنیده و جزو هویت و شناسنامه این شهر به شمار می‌رود و تداوم این جشنواره برای هنرمندان اهمیت دارد.

|

یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان
یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان

عباس شاه‌محمدزاده: اریک امانوئل اشمیت جایی می‌گوید: «فلسفه مدعی توضیح جهان است، تئاتر برای بازنمایی آن. با آمیختن این دو، سعی می‌کنم به طرز چشمگیری در مورد وضعیت انسان تأمل کنم، با صمیمیت ...

|

نظرات کاربران