در حال بارگذاری ...
از روز یکشنبه 16 آذرماه به مدت 15 شب اجرا می شود

«چهار صندوق» بهرام بیضایی روی صحنه تماشاخانه سه‌نقطه

اجرای عمومی نمایش «چهار صندوق» نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی آناهیتا زینی وند از ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه ۱۶ آذرماه در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه آغاز می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، «چهار صندوق» نمایشنامه‌ای دو پرده‌ای از بهرام بیضایی است که سال ۱۳۴۶ نوشته شده و به چاپ رسیده است. چهار شخصیت از چهار طبقه برای نجات خود از خطرهای احتمالی مترسکی می‌سازند. غافل از اینکه این مترسک مشکلات بعدی زیادی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد. آناهیتا زینی وند کارگردان این اثر که از سال 84 در حوزه ساخت فیلم‌های مستند فعالیت‌های زیادی داشته و از سال 89 نیز به‌صورت جدی و مستمر به امر آموزش تئاتر به کودکان کار و خیابان پرداخته، این اثر را با نقش‌آفرینی تعدادی از این جوانان هنرمند به روی صحنه آورده است.

در اولین اجرای عمومی نمایش «چهار صندوق» تعدادی از پیشکسوتان، اساتید و مدیران بخش‌های غیردولتی مرتبط با حوزه حمایت از کودکان میهمان این نمایش بوده و در شب‌های آتی نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تعدادی از هنرمندان و دست‌اندرکاران حوزه سینما، موسیقی و تئاتر به تماشای این نمایش می‌نشینند.

عواملی که در اجرای نمایش چهار صندوق همکاری دارند عبارتند از: کارگردان : آناهیتا زینی وند، بازیگران: امین غلامی، عارف غلامی،  مسعود حیدری،  نازیلا احمدی، فردین حبیبی، ساخت موسیقی و نوازنده عود: سامان ویژه، نوازنده تنبک و دف و دهل: مهریار قنبری و مزدا دامادی، طراح گریم: سمیه شبانی، اجرای گریم: فاطمه موسوی، طراح دکور و لباس : آناهیتا زینی وند، طراح پوستر و بروشور : سامان ویژه، عکاس: شهروز شریفی نسب

نمایش «چهار صندوق» همه‌روزه از ساعت 18:30 با مدت‌زمان 75 دقیقه و بهای بلیت 15 هزار تومان در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای خرید بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سامانه فروش بلیت تیوال مراجعه و یا با شماره تلفن 88952440 تماس حاصل کنند. این نمایش تا روز دوم دی‌ماه بر روی صحنه است.

پایگاه رسمی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه‌نقطه: www.3-noghte.com




نظرات کاربران