در حال بارگذاری ...
...

محمود استادمحمد، نویسنده، کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر، در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، با اعلام این خبر گفت:«اگر مرکز هنرهای ‌نمایشی با اجرای این نمایش موافقت کند، بلافاصله تمرین را شروع می‌کنم.»
وی که دو سال قبل این نمایش را نوشته درباره آن گفت:«این یک متن ناتورالیستی ولی دردآور است که چرک‌های جامعه را مطرح می‌کند. داستان که از نوشته‌های اولیه صادق چوبک است و به دهه 20 بازمی‌گردد. اما من برای تبدیل متن به نمایشنامه چیزهایی به آن اضافه کرده

محمود استادمحمد، نویسنده، کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر، در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، با اعلام این خبر گفت:«اگر مرکز هنرهای ‌نمایشی با اجرای این نمایش موافقت کند، بلافاصله تمرین را شروع می‌کنم.» وی که دو سال قبل این نمایش را نوشته درباره آن گفت:«این یک متن ناتورالیستی ولی دردآور است که چرک‌های جامعه را مطرح می‌کند. داستان که از نوشته‌های اولیه صادق چوبک است و به دهه ۲۰ بازمی‌گردد. اما من برای تبدیل متن به نمایشنامه چیزهایی به آن اضافه کرده‌ام. درواقع لوطی را یک شاهزاده قجر‌ گرفتم؛ شاهزاده‌ای که خودش شک دارد که شاهزاده است. او الان لوطی شده و انترش را می‌گرداند.»

محمود استادمحمد نمایشی را براساس داستان"انتری که لوطی‌اش مرده بود"(از نوشته‌های صادق چوبک)‌ به مرکز هنرهای نمایشی ارائه می‌دهد.
محمود استادمحمد، نویسنده، کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر، در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، با اعلام این خبر گفت:«اگر مرکز هنرهای ‌نمایشی با اجرای این نمایش موافقت کند، بلافاصله تمرین را شروع می‌کنم.»
وی که دو سال قبل این نمایش را نوشته درباره آن گفت:«این یک متن ناتورالیستی ولی دردآور است که چرک‌های جامعه را مطرح می‌کند. داستان که از نوشته‌های اولیه صادق چوبک است و به دهه 20 بازمی‌گردد. اما من برای تبدیل متن به نمایشنامه چیزهایی به آن اضافه کرده‌ام. درواقع لوطی را یک شاهزاده قجر‌ گرفتم؛ شاهزاده‌ای که خودش شک دارد که شاهزاده است. او الان لوطی شده و انترش را می‌گرداند.»
استادمحمد که در مجموعه تلویزیونی"در مسیر باد" به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی نیز ایفای نقش می‌کند، درباره تفاوت‌های بازیگری در سینما و تلویزیون در مقایسه با تئاتر گفت:«در سینما و تلویزیون، حس بازیگری به آن معنا وجود ندارد. چون تماشاگرِ زنده ندارید. لنز دوربین هست، ولی همین که می‌دانی اگر خراب کنی، امکان تکرار داری کار را ساده می‌کند. در واقع همین تصنع در ژانر سینما و تلویزیون است که آدم را از بازی دور کرده و ترس را از فرد می‌گیرد.»