در حال بارگذاری ...
علی مرادخانی دستور پیگیری امور درمانی استاد تئاتر را صادر کرد

جعفر والی ملاقات ممنوع شد

جعفر والی بار دیگر به دلیل عارضه قلبی بستری شده ،وضعیت جسمی این هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر بحرانی است به نحوی که از صبح امروز ملاقات ممنوع شده است .در پی باین اتفاق علی مرادخانی دستور پیگیری امور درمانی این هنرمند را صادر کرد.

به گزارش ایران تئاتر روابط عمومی خانه ﺗﺎﺗﺮ اعلام کردجعفر والی نیمه شب هجدهم آذر ماه در بخش سی سی یو بیمارستان ﺗﻬﺮان کلینیک بستری شد و صبح امروز نوزدهم آذر ،طبق دستور ﭘﺰﺷﻚ معالج آقای جعفر والی در بخش سی سی یو ، محدودیت شدید ملاقات دارد و تا اطلاع ثانویاز پذیرش ملاقات معذور خواهد بود.
جعفر والی قبل از تکمیل روند بهبودی کامل و کم توجهی به وضعیت بحرانی او ، با تشخیص پزشکان هفته گذشته از بیمارستان قلب شهید ﺭﺟﺎﻳﻲ مرخص شد و با همان تشخیص قبلی و شرایط بدتر در بخش سی سی یو ﺗﻬﺮان کلینیک بستری شد.
به گزارش ایران تئاتر  جعفرروز بیست و پنج شهریور ماه در اثر ناراحتی قلبی به بیمارستان پیامبران منتقل و در بخش سی‌سی‌یو بستری شد.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتابک نادری مدیر هماهنگی تئاتر استان‌هاو کیوان نخعی مدیر روابط عمومی روز بعد به ملاقات وی رفتند و خبر از بهبودی  حال عمومی او دادند .

 اتابک نادری  در این ملاقات برای برنامه‌های تماشاخانه سنگلج  از جعفر والی دعوت کرد که والی مقرر کرد پس از بهبودی حتما در این برنامه‌ها شرکت می‌کند.

وی باردیگر دوهفته قبل راهی بیمارستان شد . این بار نیز علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیمارستان،پیگیر روند درمان شد و  از استاد جعفر والی عیادت کرد.

در این دیدار که اصغر همت مدیرعامل خانه تاتر ، ایرج راد ، شکر خداگودرزی و خسرو احمدی نیز حضور داشتند، مرادخانی ضمن عیادت از این هنرمند پیشکسوت و رساندن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به او ، برای این هنرمند پیشکسوت آرزوی سلامتی داشتند و دستورات لازم درخصوص پیگیری از مراحل درمان ایشان را خواستار شد.

جعفر والی بازیگر و کارگردان تئاتر که هربار به دلیل عارضه قلبی  بستری شده است دیشب باردیگر در بخش مراقبت های ویژه تهران کلینیک بستری شد و معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورات لازم در خصوص پیگیری وضعیت وی را صادر کرد.

جعفر والی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران است و از اواخر دهه سی فعالیت هنری را آغاز کرده است. دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه برای مریم و می تیل در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۷۲، کاندیدای بهترین نقش دوم مرد برای پاداش سکوت در بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۵، کاندیدای بهترین نقش دوم برای مرد پاداش سکوت در یازدهمین دوره جشن خانه سینما در کارنامه این هنرمند به چشم می‌خورد. کارگردانی تله‌تئاترهای «شنل»، «دعوت»، «گرگ‌ها»، «مسافرین» «از پا نیافتاده‌ها»، «بام‌ها و زیر بام‌ها»، «گاو»، «عقل برتر از استعداد»، «ننه انسی»، «عاشق مترسک» «در گوش، سالمم زمزمه کن»، «عروس»، «مترسک‌ها در شب» «عظمت در گلزار»، «خوب نیست، بدشان می‌آید»، «سنگر و خون»، «دیوانه‌ای روی بام» «آهای کی اونجاست»، «روغن نهنگ»، «ترانه شادی»، «ویولن ساز کره‌مونا»، «سکه»، «پست‌خانه» «شکارگاه» «طناب»، «ده و سه دقیقه» ازجمله فعالیت‌های این هنرمند است.




مطالب مرتبط

آیین نکوداشت زنده‌یاد جعفر والی برگزار شد

در ستایش کسی که صحنه برایش مقدس بود
آیین نکوداشت زنده‌یاد جعفر والی برگزار شد

در ستایش کسی که صحنه برایش مقدس بود

ایرج راد در آیین نکوداشت هنرمند فقید جعفر والی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت زنده‌یاد والی در تمام زمینه‌ها عاشق تئاتر بود و همه نیز او را دوست داشتند. او فعالیت‌های زیادی را به انجام رساند و خصوصیات بسیار خاصی داشت که ازجمله آن‌ها ریزبینی، دقت، ...

|

نظرات کاربران