در حال بارگذاری ...
با هدف توسعه مفاهیم دینی و ترویج فرهنگ رضوی

فراخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد

شیوه‌نامه کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، جشنواره پانزدهم رضوی با هدف توسعه مفاهیم دینی و ترویج فرهنگ رضوی در میان کودکان و نوجوانان و با سه تغییر که در موضوع‌های 8 گانه آن ایجاد شده است  برگزار می‌شود.بر اساس این فراخوان، این جشنواره برای مخاطبان بزرگ‌سال شامل مربیان فرهنگی، هنری و ادبی، معلمان، اولیای تربیتی، دانشجویان و کودکان و نوجوانان شامل اعضای مراکز فرهنگی هنری، کتاب‌خانه‌های سیار و پستی و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

جشنواره پانزدهم رضوی شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ کودک و نوجوان، قصه‌گویی ویژه‌ بزرگ‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان، داستان‌نویسی ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان است.

در این میان، موضوع «سرود» و «پویانمایی» جایگزین «خوش‌نویسی» و «نقاشی» شده و «کتاب‌سازی» اضافه و «معرفی شخصیت»، نیز در این دوره حذف شده است.

در عین حال، «امام رضا (ع)» و «حکمت، متانت و سخاوت» (از سیره اخلاقی امام رضا(ع) و معارف رضوی) از محورهای موضوعی این جشنواره است.

بر همین اساس، در این فراخوان شرایط شرکت، شرایط آثار، جوایز برگزیدگان و تقویم اجرایی این جشنواره به صورت کامل بیان شده است.

بر اساس این تقویم زمان شرکت در بخش قصه‌گویی جشنواره به پایان رسیده و برای شرکت در بخش داستان نویسی بزرگ‌سال تا20 آذر 1395 و دیگر بخش‌ها نیز تا یکم خرداد 1396 مهلت تعیین شده است.

پانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

همچنین فراخوان کامل این جشنواره از طریق پایگاه خبری کانون به نشانی اینترنتی  www.kanoonnews.ir  قابل دسترسی است.

 




مطالب مرتبط

برای ۵ شب در محوطه مرکز تئاتر کانون برپا می‌شود

اجرای ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی»
برای ۵ شب در محوطه مرکز تئاتر کانون برپا می‌شود

اجرای ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی»

هنرمندان در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و تعزیه می‌پردازند.

|

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

نظرات کاربران