در حال بارگذاری ...
حسن‌کچل در هیاهوی بتمن شدن!

اجرای نمایش«پهلوان کچل» در فرهنگسرای ابن‌سینا

نمایش شاد و موزیکال کودک «پهلوان کچل» به نویسندگی مجتبی خمسه و کارگردانی سحر پور فرج از ۱۵ آذر تا ۱۰ دی‌ماه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت ۱۹در آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2 و فرهنگسرای ابن‌سینا، این نمایش داستان حسن‌کچل را روایت می‌کند که با خرید دستمال قدرت تصور می‌کند که دیگر همچون مرد عنکبوتی و بت من می‌تواند قهرمان باشد اما بادیدن بی‌تفاوتی مردم تصمیم می‌گیرد که کاری کند تا مردم به او توجه کنند و او را قهرمان بدانند...
به گفته خمسه، نویسنده این نمایش، پیام اصلی «پهلوان کچل» به کودکان، احترام به خانواده، دوستی و محبت، اتحاد و نوع‌دوستی است.
این نمایش که برای گروه سنی سه سال به بالا طراحی‌شده و به لحاظ مفهومی برای کودکان 5 تا 10 سال مناسب و جذاب است، در دو جشنواره تئاتر شهر و ماه شرکت کرده و موفق به دریافت جوایز بهترین نویسندگی، کارگردانی، بازیگری مرد برای بازی محمد نوحیان، علی پویا قاسمی و امیرحسین پسندیده و بازیگری زن برای بازی ندا نوری و ملیحه مقیمی و همچنین بهترین موسیقی، به سرپرستی امیرحسین انصافی، شده است.
بازیگران این نمایش مجتبی خمسه، محمد روستا، محسن بان ور، محبوبه تفضلی، هیراد محمدی هستند. همچنین بازیگردان و طراح صحنه مجتبی خمسه، طراح لباس سحر پورفرج و ساناز پورفرج، طراح گریم لیلا پریشان و نوازندگان امیرحسین انصافی هستند.
علاقه مندان جهت تماشای تئاتر شاد و موزیکال کودک می توانند در روزهای مذکور به نشانی: شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه نمایند.




نظرات کاربران